Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2014

Κώστας Γεωργάκης


Μετά από τη δουλειά κατέβηκα στο κέντρο της Γένοβας για να βρω κάποιους φίλους.  Περνώντας από την πλατεία Μετεότι μου λένε οι φίλοι μου (σαν νέος στην πόλη) ότι εδώ αυτοπυρπολήθηκε ο Κώστας Γεωργάκης.  Έκατσα και διάβασα.  Συγκινήθηκα πολύ.  Ακριβώς 43 χρόνια μετά ο Παύλος Φύσσας δολοφονείται από έναν φασίστα Χρυσαυγίτη, νοσταλγό της Χούντας.  Κι άλλοι, κι άλλοι, κι άλλοι...  Πρέπει να σκεφτούμε πότε θα έρθει η ώρα που θα νιώσουμε αηδία για τον εαυτό μας που τα επιτρέπει όλα αυτά.  Να προσέξουμε τον φασίστα που κρύβουμε μέσα μας και αυτόν τον διπλανό που ανεχόμαστε.  Να χτίσουμε συνειδήσεις.  Έτσι.  Κάπως έτσι...

1 σχόλιο:

mikriahtida είπε...

Γειάσου αγπαπητό παράλογάκι...τι κάνεις?..ε,εμ...με θυμάσαι βρε?είμαι η Αθανασία που κάποτε είχε το μπλόγκ 'Ψυθιρίσματα'...που ερχόσουν συχνά...τι κάνεις?πως πας?...με τις σπουδές σου?...ελπίζω να είσαι καλά...χρόνια και ζαμάνια βρε παιδί μου...ε,εμ..πάντως έχεις δίκιο πολύ δίκιο θα'λεγα..όμως θα κάνουμε πο-τέ αυτό που λες?θα σκύψουμε πο-τέ με τη πρέπουσα προσοχή πάνω στο τεράαααστιο πρόβλημα του 'νεό-φασισμού'που αρχίζει να εμφανίζεται για τα καλά ξανά στη χώρα μας (επειδή σε άλλες χώρες) όπως η Γερμανία π.χ. αυτό το πρόβλημα υπάρχει από καιρό..θα αντιμετωπίσουμε α υτό το πρόβλημα κάποτε όπως πρέπει έτσι ώστε να το..'ξεριζώσουμε'επιτέλους από τη ρίζα του οριστικά?...ας ελπίσουμε..ότι οι νέες γενιές θα σταθούν όπως αξίζει,στις περιστάσεις κι ότι ΔΕΝ θα αφήσουν να 'περάσει'ξανά ο φασισμός...κι ότι θα καεί από τη ρίζα του κάποτε οριστικά α υτός ο 'καρκίνος' που λέγετα φασισμός...καλώς σε ξανάβρήκα καλό μου...ε,εμ..το σχόλιό μου το'στειλα από το OpenID με το όνομα του ενός από τα τρία μπλόγκς που έχω που λέγεται 'Μικρή αχτίδα'...γι'αυτό με βλέπεις με αυτό το νικ οκ?...τώρα πια έχω τρία μπλόγκς!...καλώς σε ξανάβρίσκω και πάλι..