Παρασκευή, Φεβρουαρίου 07, 2014

Ας πούμε ότι καταλαβαίνω που ο Κινέζος στο γραφείο μιλάει στην γκόμενά του στο κινητό όλη τη γαμημένη ώρα, από το πρωί που θα έρθει μέχρι το βράδυ που θα φύγει.  Ας πούμε ότι καταλαβαίνω το ότι ρουφάει όλη την γαμημένη ώρα το τσάι του σαν γιαγιά που πίνει ελληνικό καφέ.  Ας δεχτώ επίσης ότι ρουφάει τα μακαρόνια του σαν γιαγιά που πίνει ελληνικό καφέ.  Αλλά όχι ρε πούστη να ρουφάς και το ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ σαν γιαγιά που πίνει ελληνικό καφέ...  Πως; Πως; Πως γίνεται να ρουφάς το σάντουιτς;

6 σχόλια:

lucinta είπε...

Αααααααααααααααααααααααααααα δικαίωση! Όταν εγώ έβριζα την τύχη μου 2 χρόνια που περνάω ακριβώς, ακριβώς τα ίδια, όλοι μ' έλεγαν γραφική! Γαμώ το σλουρπ των Κινέζων, γαμώ! Έχει φύγει να πάει να γιορτάσει την κινέζικη πρωτοχρονιά κι είμαι για πρώτη φορά ευτυχισμένη στο γραφείο!

par...alogos είπε...

Μωρέ εγώ 6 χρόνια είμαι σε γραφείο με Κινέζους, αλλά τέτοιου μεγέθους πρόβλημα δεν είχα ποτέ. Ίσα ίσα. Αλλά αυτός μάλλον θα είναι από χωριό της Κίνας!!! (Τώρα σκέφτηκα ότι το ίδιο θα λένε και για μένα. Τόσους Έλληνες ξέρω, αλλά αυτός ο χωριάτης, απαπαπα)

par...alogos είπε...

Και ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να ρουφάς το σάντουιτς!!!

lucinta είπε...

χαχαχα Λες να 'ναι κι ο δικός μου από χωριό παρότι λέει ότι ζούσε τα τελευταία χρόνια στο Πεκίνο; Θα τον πείραξε το νέφος :p Και ναι γίνεται, όπως και να μασουλάς με διάπλατα ανοιχτό στόμα!!!

Max azria είπε...

ase toys kinezous k ela na se vgalw gia mpyres

par...alogos είπε...

Να θυμάσαι τι υπόσχεσαι... :-)