Δευτέρα, Φεβρουαρίου 18, 2013

Είναι Δευτέρα, 18 Φλεβάρη.  Τις Δευτέρες νιώθω πάντα κουρασμένος.  Ανέτοιμος για αυτό που έρχεται.  Είναι αργία σήμερα και οι καφετέριες γέμισαν κόσμο αλλόκοτο.  Κατεβαίνω την Huntigton και στρίβω στην Gainsborough.  Μπαίνω στο Espresso Royale.  Είναι πάλι εκεί η Jessica.  Δεν το κρύβω πως πηγαίνω εκεί κυρίως για την Jessica.  Συζητάμε, γελάμε, πίνω τον καφέ που μου φτιάχνει.  Κοιτάω με εμμονή το σκουλαρίκι που έχει στη μύτη.  Πόσο ελκυστική την κάνει.  Μου λέει πως δεν ξέρω να συμπεριφέρομαι στις γυναίκες.  Συμφωνώ.  Αυτή ξέρει.  Είναι η μόνη που μου έχει πει ότι λατρεύει την προφορά μου, όταν είχα προσπαθήσει να της πω το όνομα μου χωρίς καμία προσπάθεια μίμησης.  Η μουσική παίζει ελαφρά Bob Marley.  I wanna love you and treat you right.

Δεν υπάρχουν σχόλια: