Σάββατο, Ιανουαρίου 26, 2013

Είναι Σάββατο, 26 Γενάρη.  Είχα τα γενέθλιά μου τον περασμένο Νοέμβρη (του '12) και ο συγκάτοικος μου, Αμερικάνος Καλιφορνέζος, φίλος και συνάδελφος, μου είχε πει ότι μου έχει έκπληξη για τη γιορτή μου, αλλά στις 25 Γενάρη, πάει να πει χθες.  Έψαξα τον παντογνώστη google και ήμουν πια πεπεισμένος ότι θα πηγαίναμε σε αγώνα χόκεϊ.  Προς μεγάλη μου έκπληξη φτάσαμε σε ένα θέατρο, μπήκαμε μέσα και τότε μου έδειξε τα εισιτήρια:  Russell Peters comedy show!!!  Στα τόσα χρόνια ζωής μου πρώτη φορά έμεινα με το στόμα ανοιχτό από την έκπληξη.  Ήρθαμε σε έναν από τους καλύτερους κωμικούς και όχι μόνο αυτό, αλλά είμαστε και στο πρώτο τραπέζι...  Από τις ωραιότερες εκπλήξεις που μου έχουν συμβεί!!!  Γελούσαμε επί 2 ώρες συνεχώς, μας κεράσανε τις μπύρες μας, και ήταν από τις ομορφότερες μέρες στη Βοστόνη!!!  Νομίζω ότι μετά τον Eddie Izzard που είδα στο DC, ο Peters είναι ένας από τους κορυφαίους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: