Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2011

O Christopher και τα ποντίκια

Τι ξυπνητήρια και μαλακίες. Έχω τον Christopher να με ξυπνάει από τα χαράματα. Παλία στην Πάτρα με ξυπνούσε με άκυρα τηλεφωνήματα στην μέση της νύχτας, αλλά από τότε που ήρθε για επίσκεψη στη Βοστόνη, κάθε πρωί όλο και κάτι συμβαίνει και ξυπνάμε από τις 7. Ξέχασα να σας πω ότι είχα την τρομερή τύχη να μου κουβαληθεί ο Christopher στη Βοστόνη και να καταλάβει το ένα από τα δύο δωμάτια του σπιτιού. (Ο συγκάτοικος μου λείπει 2 μήνες για δουλειά στο Σαν Φρανσίσκο).

Σήμερα λοιπόν το πρωί, μέσα στον καλό μου ύπνο, ακούω κραυγές και φωνές από το δωμάτιο που κοιμάται ο Christopher. Έντρομος ξυπνάω, και τρέχω για να αντικρίσω τον Christopher όρθιο πάνω στο κρεβάτι (με το σώβρακο: σημ. να θυμηθώ να πλύνω τα σεντόνια με οινόπνευμα όταν φύγει) εκστασιασμένο να φωνάζει "Μαλάααακα, τι είναι αυτό" και ένα ποντικάκι απέναντί του, μέσα στο καλάθι των αχρήστων να τον βλέπει με απορία και μάλλον να αναρωτιέται: "Τι φωνάζει ο μαλάκας;" (Επειδή το ποντικάκι είναι Αμερικάνικης καταγωγής: "What the fuck, douche..."). Αφού ξεσπάω στα γέλια για περίπου 15 λεπτά βρήκαμε που ήταν η τρύπα του καταραμένου και την κλείσαμε (Υπόψιν ότι ο Christopher ακόμα με τη σώβρακοφανέλα).

Από τότε που ήρθε ο αγαπητός μου φίλος και συμφοιτητής από τα παλιά, μου ήρθε μια θέληση να αρχίζω να ξαναγράφω στο blog. Το τι έχει κάνει τις δυο αυτές μέρες που είναι εδώ ούτε που μπορείτε να το φανταστείτε.

Του έφερα να διαβάσει κι ένα βιβλίο του Μπουκόφσκι, που δεν έχει δύσκολα αγγλικά για να τα πιάνει με την μία, για να κοιμάται γαλήνιος τα βράδια. Ωστόσο πριν λίγο μπήκε ενθουσιασμένος στο δωμάτιο και με σπαστά αγγλικά μου απήγγειλε:

drunk and writing poems
at 3 a.m.

what counts now
is one more
tight pussy

before the light
tilts out

Αμφιβάλω αν ξέρει τι πάει να πει "tilts out", αλλά το νόημα το έπιασε.

Αθάνατος Bukovski. Αθάνατος Christopher...

5 σχόλια:

Christopher είπε...

Έχω να δηλώσω, προς αποκατάσταση της αλήθειας, ότι αυτό δεν ήταν ένα μικρό ποντικάκι, ήταν αρουραίος που έχει πεταχτεί από πυρηνικό εργοστάσιο! Απλά ο φίλος Δημήτρης τα έχει συνηθίσει και δεν αντιδρά πλέον...ίσως έχει αποκτήσει και κάποιου είδους συναλλαγή, να κλέβει το "ποντικάκι" τρόφιμα απ' το δωμάτιο του συγκατοίκου με αντάλλαγμα λίγο τυράκι!

ps Πάλι ξεφτυλίστηκα για την τέχνη!

vasilis® είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Fz2VI-6exXU

aguaba είπε...

Μήπως προλάβατε να βγάλετε φωτό το θηρίο; Αν όχι, δοκιμάστε την επόμενη φορά! (ω ναι, θα υπάρξει και επόμενη..)
Θέλουμε κι άλλες Βοστονέζικες ιστορίες!

lucinta είπε...

Ω ναι! Μας είχαν λείψει τόσο οι ιστορίες με Christofer!!! Κι άλλο κι άλλο! Να περάσετε όμορφα!!

par...alogos είπε...

@Christopher: Εγώ σε φταίω; :P

@vasilis®: Μλκ ΑΥΤΟΣ είναι ο Christopher. Με το που μπαίνει στο δωμάτιο, με την μία βαράκια χαχαχαχα

@aguaba: Να τι ξεχάσαμε, φωτόγραφια ρε γμτ. Αλλά τρέχουν γρήγορα τα άτιμα και δεν τα προλαβαίνεις... :D

@lucinta: :-) Άντε να παίρνουν κι άλλοι σειρά...