Πέμπτη, Ιουνίου 03, 2010

Όνειρα par...aloga

Χθες είδα πάλι όνειρο τρελό. Ήμουν λέει σε ένα χωριό που μοιάζει με το χωριό της γιαγιάς μου, αλλά δίπλα από το σπίτι είχε μια τεράστια αυλή (με χώμα), όπου ήταν παρκαρισμένα 2 αμάξια και ένα τρακτέρ. Η μάνα μου με τον αδερφό μου λέει είχαν πάρει ένα αμάξι και πήγαν για μπάνιο στη θάλασσα που ήταν πάρα πολύ μακριά και δύσκολα πήγαινες με αμάξι. Οπότε αποφάσισα να πάω με το τρακτέρ που στο όνειρο δεν μπορούσα να το οδηγήσω γιατί ήταν μεγάλο. Το καβάλησα και ο πατέρας μου και ο θείος μου προσπαθούσαν να μυο κάνουν κουμάντο να το βγάλω από την αυλή, γιατί λέει τα αμάξια ήταν έτσι παρκαρισμένα που δεν μπορούσες να τα προσπεράσεις εύκολα. Με την όπισθεν λοιπόν και πολυ μα πάρα πολύ τύχη και τον θείο μου και τον πατέρα μου, να μου λένε "Πάρ' το αριστερά, παρ' το δεξιά", κατάφερα να το βγάλω από την αυλή.

Τώρα η θάλασσα ήταν σε ένα μέρος που δεν το ήξερα πολύ καλά. Οπότε ο πατέρας μου έτρεχε μπροστά να μου δείξει τον δρόμο (που ήταν και χωματόδρομος). Ξαφνικά εμφανίζεται μια γέφυρα και ένα ποτάμι. Ο πατέρας μου τρέχει και πηδάει από την γέφυρα. Ο θείος μου που είναι πίσω μου φωνάζει να πάω να δω τι γίνεται. Εν το μεταξύ στην γέφυρα ήταν κι δύο μπάτσοι με ένα περιπολικό. Στο μεταξύ το τρακτέρ μετατράπηκε σε γαϊδούρι, το οποίο είχε το κεφάλι σκεπασμένο με μια κουρελού και δεν μπορούσα να καταφέρω να κάτσω πανω του πολύ καλά γιατί πήγαινα και καθόμουν πάνω στο κεφάλι του. Τελικά κατάφερα να βρω καή θέση και το γαϊδούρι άρχισε να τρέχει σαν άλογο. Φτάνοντας στην γέφυρα, οι μπάτσοι φεύγαν και ο πατέρας μου ως δια μαγείας ήταν πάλι πάνω στην γέφυρα. Τον ρωτάω γιατί πήδηξε και μου λέει ότι δεν πήδηξε. Βλέπω κάτω στην γέφυρα και δεν υπάρχει πομάτι, αλλά δύο τυπάκια που καπνίζουν μαυράκι. Και ρωτάω τον πατέρα μου: "Καλά οι μπάτσοι γιατί δεν τους μάζεψαν και φύγαν?"

Κι εκεί ξύπνησα. Μιλάμε για πολλά ναρκωτικά. Πρέπει να με έχει επηρεάσει η αφίσα του Bob Marley που έβαλα πάνω από το κρεβάτι μου...

6 σχόλια:

aguaba είπε...

Ρε μήπως πήρες κατά λάθος χθες το βράδυ κάποιο χαπάκι με το σήμα της Mitsubishi?

par...alogos είπε...

Αχαχαχαχαχα. Λες ρε φούστη μου;

aguaba είπε...

Λέω μήπως μπερδεύτηκες και αντί για depon πήρες από τα χαπάκια του συγκάτοικου..

par...alogos είπε...

Ποιος ξέρει; Κάτι παίχτηκε, δεν γίνεται αλλιώς...
:P

k...ok!? είπε...

kserw apo oneira...



kseka8aro,



eisai gay...


:P

par...alogos είπε...

...το λιγότερο!!! :P