Τρίτη, Μαΐου 18, 2010

Γνωριμίες...

Τη γκαντεμιά μου μέσα. Πάω για να φάω με Έλληνα φίλο μου που έχει έρθει για διακοπές και τραγουδάω:

"Βουντού, βουντού κτλ κτλ στον π.... θα κάθονται 10.000 γαύροι" και κάθε δεύτερη λέξη να είναι "μαλάκα" και μάλλον του έλεγα και για κάτι American-dreams στην Βοστόνη :P
Και αντιλαμβάνομαι ότι οι καθηγητές δίπλα μου είναι . . . Έλληνες.
"Φτου σου, γ@μώ την καταδίκη μου.", σκέφτομαι.
"Έλληνες;", ρωτάω, για να πάρω καταφατική απάντηση.
"Απο που;" Από Θεσσαλονίκη μου λέει, Χαριλάου. Ανακούφιση που δεν ήταν γαύρος!!!
"Άρης;", ρωτάω. "Ηρακλής", μου λέει.
"Πάλι καλά", του απαντάω...

Μετά μιλήσαμε για έρευνα...
(Όλες οι συζητήσεις είτε θα καταλήγουν σε γκομενικά ή σε ερευνητικά θέματα. Και τα δύο παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον, διότι υπάρχουν πολλά open problems προς επίλυση...)
Πάλι καλά που όταν λες ότι είσαι διδακτορικός φοιτητής, επανακτάς το πεσμένο σου prestige...

Δεν υπάρχουν σχόλια: