Πέμπτη, Δεκεμβρίου 10, 2009

Ελληνικό παρκάρισμα στο Μπόστον

Εκεί που περπατούσα σήμερα έξω από το τμήμα, ακούω από μακριά ένα:
"Έλα, έλα, έλα, ίσιωνε, ίσιωνε. Οοοοοπα!!!"

Γυρνάω το κεφάλι και βλέπω την κλασική ελληνική οικογένεια να προσπαθεί να παρκάρει. Την γυναίκα έξω από το αμάξι να καθοδηγεί και τον άντρα μέσα να προσπαθεί να εκτελέσει κάθε εντολή σωστά!!!
Φωνάζω: "Αυτά είναι!!! Ελληνικά πράγματα."
Βάζουμε τα γέλια, πετάμε κι ένα γειά σου πατρίδα και αποχωρώ!!!

Τι ωραίες αναμνήσεις μου ξύπνησε!!!

5 σχόλια:

lucinta είπε...

χιχι Κάνουμε τη διαφορά και στη Βοστώνη!

kat. είπε...

εγώ γιατί εόταν είμαι εκτός συνόρων και πετυχαίνω έλληνες, τσαντίζομαι?

(μάλλον επειδή μου αρέσει το γεγονός πως είμαι ξένη μεταξύ ξένων και νιώθω να μου το χαλάνε????)

χμ..

par...alogos είπε...

...ή δεν έχεις ζήσει για πολύ καιρό εκτός συνόρων :)

aguaba είπε...

Ρε μπας και ήταν η γραμματέας μας με το Atos? :P Πως τη λένε;

par...alogos είπε...

XAXAXAXAAX Που την θυμήθηκες ρε μλκ???
Τα σπάει!!! Απορώ αν υπάρχει ακόμα το Atos κι αν συνεχίζει να το παρκάρει με τον ίδιο τέλειο τρόπο, στο άδειο πάρκινγκ!!!

:P