Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2009

6 Δεκέμβρη: Εγώ είμαι πάντα μ' αυτούς που πεθαίνουν

"Ο θάνατος οποιουδήποτε
ανθρώπου με εξαντλεί, γιατί
ανήκω στο ανθρώπινο είδος.
Γι` αυτό ποτέ μην προκαλείς να μάθεις
για ποιόν χτυπά η καμπάνα.
Χτυπάει για σένα."

Τζον Ντον


"Αγαπημένε μου,
σου γράφω αυτό το γράμμα,
τώρα,
ένα χρόνο μετά,
για να σου πω πως
κι αν δεν πρόλαβα να ζήσω τον καιρό της χούντας,
ζω τη χούντα των καιρών,
και ξέρω.
Χούντα από τα δεξιά μέχρι τα αριστερά.
Χούντα στην οποία μετράμε το δίκιο με νεκρούς.
Μα εγώ είμαι πάντα μ' αυτούς που πεθαίνουν.
Για τους περήφανους που άδικα φεύγουν."


2 σχόλια:

Catherine είπε...

Όσες κραυγές και να βγάλουμε από μέσα μας οι δήθεν ζωντανοί τούτου του κόσμου, ποτέ μας δεν θα γεμίσουμε την σιωπή όσων πεθαίνουν άδικα.

Και όλοι άδικα πεθαίνουν.Όπως άδικα θα πεθάνουμε κι εμείς.

ekanou είπε...

First they came for the communists, and I did not speak out—because I was not a communist;
Then they came for the trade unionists, and I did not speak out—because I was not a trade unionist;
Then they came for the Jews, and I did not speak out—because I was not a Jew;
Then they came for me—and there was no one left to speak out for me.

Martin Niemöller