Δευτέρα, Νοεμβρίου 09, 2009

Μεγάλα νήπια

Πάω στοίχημα ότι δεν μπορείτε να με βρείτε...

12 σχόλια:

lucinta είπε...

Φυσικά και μπορούμε! Ο 2ος στη 2η σειρά με το κίτρινο φακιόλι!

par...alogos είπε...

Poios to martirise? Poios to martirise????

lucinta είπε...

χαχα Τα μάτια αγαπητέ μου! Σε όποια ηλικία κι αν είμαστε, ότι αλλαγές και να κάνουμε, είναι πάντα ίδια ;)

par...alogos είπε...

Εγώ πάντως δεν με έβρισκα και ρώτησα να μου πουν ποιός είμαι...

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ θα έπαιρνα όρκο ότι είσαι ο πρώτος γωνία δεξιά με το τρίγωνο (δεν βρήκες Πανοράματος...no problem)

par...alogos είπε...

Πάλι καλά, που δεν με πέρασες για κανά κερατά της τελευταίας σειράς :P

Αθανασία είπε...

Γειάσου Μητσάκο!..χαααχαχαααχα!ε,ωραίο έ,σειρά έχουν τώρα κ οι μωρουδιακές σου φωτό;;...πλάκα θα είχε....χιιιιιχιιιιχι!μου λείπεις εσύ κ η αστεία παρουσία σου στο μπλόγκ μου...φιλάκια...

par...alogos είπε...

:)
Μωρουδιακές δεν έχω!!! Κι αυτή δεν είναι δικιά μου, άλλος την ανέβασε :P

Όσο για το blog, δεν σας προλαβαίνω όλους μερικές φορές!!! :)

ekanou είπε...

Nikolakis, gwnia deksia, ... respect! :-)

par...alogos είπε...

Ναι ρε ΘΕΟΣ!!!

tsel είπε...

dipla ston mpozo eisai re...

par...alogos είπε...

χαχαχαχα
Ακριβώς!!! Τι εποχές κι αυτές :P
Ζούνταμπ και δεν είμαι καλά!!!