Πέμπτη, Οκτωβρίου 22, 2009

Logicomix

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα συναντήσω έναν από τους ανθρώπους που λατρεύω και κατά κάποιο τρόπο έπαιξε τον ρόλο του για να έρθω εις τας Αμερικάς. (Αυτόν κατηγορεί η μάνα μου που έφυγα...)


Την Τετάρτη ο Χρ. Παπαδημητρίου θα κάνει την παρουσίαση του βιβλίου που έγραψε με τον Απ. Δοξιάδη. Το θέμα είναι ότι θα κάνει την παρουσίαση και στο Harvard [για την οποία έχω πάρει ticket] και στο Northeastern. Πρέπει να επιλέξω τοποθεσία :)

Τώρα μένει να δω Τσόμσκι και Ομπάμα και σχεδόν έκλεισα από προσωπικότητες που θα ήθελα να δω στας Αμερικάς :))) !!!

9 σχόλια:

elgreco είπε...

Na sou pw, to agorases to comic? Daneise mou to otan to teleiwseis. 8a paw mallon sth snell thn Tetarth.

aguaba είπε...

O Chomsky είναι στο Λονδίνο στο LSE στις 29/10. Πετάξου...

bear είπε...

Endiaferon... kane enan kopo na ton rwtiseis se poia glwssa graftike to prwtotipo (ellinika i agglika ?).

Vgale fotos!

par...alogos είπε...

@elgreco:
Θα προμηθευτώ copia για να σου δώσω. Ο Χρήστος νομίζω έχει το ελληνικό. Εγώ το έχω αφήσει Ελλάδα, αλλά μπορώ να σου βρώ το αγγλικό...

@aguaba:
Ε όχι!!! Τον έχουμε εδώ στο ΜΙΤ και θα τρέχω στις Αγγλίες? :P

@bear:
Νομίζω στα Ελληνικά, διότι εγώ το διάβασα πέρσι τα Χριστούγεννα, ενώ η μετάφραση στα αγγλικά έχει λίγο καιρό που βγήκε...

Απέκης είπε...

Ναι, εγώ το ελληνικό το έχω αγοράσει εδώ κ ένα χρόνο, ενώ το αγγλικό βγήκε τώρα νομίζω.
Για τράβα κανα βιντεάκι από την παρουσίαση ή πες τι έγινε.
Εγώ πάλι πετάω για Κανάρια απο βδομάδα!

par...alogos είπε...

:D
Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας.
Εγώ κάνω ένα ταξίδι μεγάλο, αλλά μια φορά στα 5 χρόνια. Εσύ κάνεις ένα ταξίδι κάθε μήνα...
:P

par...alogos είπε...

Γαμώτοοοοοο

Σήμερα ήταν ο Ομπάμα στο ΜΙΤ και το έχασα...

Γκρρρρρ!!!

Chrys είπε...

Φοβερός. Διάβασα το "Ισόβια στους Χάκερς" και είναι στη λίστα μου το "Turing".

par...alogos είπε...

:)
Έχω διαβάσει το βιβλίο του Turing όταν ήμουν Λύκειο ακόμα, αλλά όχι το Ισόβια στους Χάκερς.
Είναι στα άμεσα μου σχέδια...