Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2009

Το ταξίδι της επιστροφής



Τα ταξίδια με το αεροπλάνο δεν με φοβίζουν. Ίσα ίσα τα διασκεδάζω όσο μπορώ. Αυτά τα πέντε μου ταξίδια μέχρι στιγμής από Βοστόνη προς Θεσσαλονίκη και πίσω (και με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς) ήταν γεμάτα εκπλήξεις, νέες φιλίες, ωραίες αναμνήσεις και τα διασκέδασα το καθένα αρκετά θα έλεγα.
Στο τελευταίο μου ταξίδι από Μόναχο προς Βοστόνη έτυχε να κάτσω δίπλα από μία κοπέλα. Τολμώ να πω ότι ήταν εξαιρετικά όμορφη. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι μάλλον είναι Ισπανίδα ή κάτι τέτοιο (δεν ξέρω γιατί). Μόλις έκατσε την ρώτησα από που κατάγεται. Η απάντηση με ξάφνιασε, αλλά με χαροποίησε αρκετά μιας και ήταν γειτόνισσα, από την Αλβανία. [Νομίζω κι αυτή ξαφνιάστικε όταν έμαθε ότι είμαι απο Ελλάδα] Ήταν εξαιρετικά γοητευτική και απίστευτα μορφωμένη για την ηλικία της. Νομίζω ότι μιλούσε 3-4 γλώσσες και ερχόταν με υποτροφία Αμερική για σπουδές. Δεν θυμάμαι ακριβώς τι σπουδές θα έκανε (νομίζω μαθηματικά), αλλά της άρεσε τρομερά η ζωγραφική. Είδα μερικές από τις ζωγραφιές της σε ένα τετράδιο που κρατούσε. Νομίζω ότι θα εξελιχθεί σε πολύ καλή ζωγράφο, αν δεν ακολουθήσει διαφορετική πορεία στην ζωή της...
Στο τέλος του ταξιδιού πάνω σε ένα φύλλο από μια εφημερίδα που έδωσε μια ζωγραφιά. Αυτήν που βλέπετε παραπάνω. Με σκίτσαρε γρήγορα καθώς βλέπαμε ταινία...

4 σχόλια:

Απέκης είπε...

Ακούγεται πάντως ότι έχεις πέραση στις "γειτόνισσες".
Από δουλειά πως πάει, έχει τελικά ζόρι φέτος;

Υ.Γ.: Πάχυνες;

par...alogos είπε...

Ο κουτσομπόλης ο Christopher την κάνει την δουλειά νομίζω... :P
Η δουλειά καλά. Φέτος research assistant. Έχει ένα μήνα που ξεκινήσαμε και είναι σαν να πέρασαν 6 :P

Υ.Γ.: Ξεκινάω γυμναστήριο. Φέτες θα είμαι μεχρι τα Χριστούγεννα :)

aguaba είπε...

Λάγνε ερωτύλε... Ξεκίνα να την πέφτεις σε Σκοπιανές μπας και υποχωρήσουν στο θέμα της ονομασίας. ;)

par...alogos είπε...

Αν δεν ήμουν κι εγώ θα είχε καταστραφεί η εξωτερική πολιτική...