Δευτέρα, Ιουλίου 06, 2009

Cooking

Το να ζεις στο ίδιο σπίτι με τον μεγαλύτερο αδερφό σου έχει τελικά πολλά πλεονεκτήματα.
Το τελευταίο εξάμηνο συγκατοικώ με τον αδερφό μου και έχω να πω ένα: Μαγειρεύει καλύτερα και από την μάνα μας

(Μαμά μην το παίρνεις κατάκαρδα, μπορεί να φταίει η μεγάλη κατανάλωση junk food του πρώτου εξαμήνου και να είναι όλο μια ψευδαίσθηση).

Τον τελευταίο καιρό έχουμε κάνει τα πάντα: σπανακόπιτες, αρακά, φασολάκια, γεμιστά, μοσχάρι με μπιζέλια, κολοκυθάκια γεμιστά, ψάρια ψητά, hunkar begendi, πατάτες ψητές, αναμένετε η φασολάδα και το παστίτσιο και ένα σωρό άλλα. Για να μην αναφέρω τα μαγειρέματα των άλλων παιδιών στην παρέα [από Έλληνες μέχρι Ρουμάνους και Αμερικάνους]. Ο παράδεισος σου καλοφαγά...

Πρέπει να μάθω κι εγώ κάποια στιγμή πως γίνονται αυτά, γιατί του χρόνου που δεν θα συγκατοικούμε να δω ποιος θα μαγειρεύει...
Και όσοι με διαβάζετε από παλιά ξέρετε πόσο καλά τα καταφέρνω στο μαγείρεμα...

Αλλά και να μην μαγειρεύεις εδώ βρίσκεις ό,τι γουστάρεις για να φας. Έχω δοκιμάσει τα πάντα: Κινέζικο, Γιαπωνέζικο, Ταϊλανδέζικο, Ινδικό, Τούρκικο κτλ κτλ κτλ
Για αυτό έχω γίνει σαν όρκα φάλαινα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: