Πέμπτη, Ιουλίου 16, 2009

Καλο-καιράκι


Το καλοκαιράκι επιτέλους φτάνει. Δυο-τρεις βδομάδες ακόμη και την κάνω με μικρά πηδηματάκια προς Ελλαδιστάν μεριά.
Τολμώ να πω ότι τις τελευταίες τρεις μέρες μέχρι και η Βοστώνη έχει ζεστάνει, για να με βάλει μάλλον στο κλίμα των διακοπών. Έχουν σκάσει μύτη και οι Αργεντίνικες/Κολομβιανές/Βραζιλιάνικες γυναικείες μορφές (καθώς έρχονται να εξασκήσουν την γλώσσα και εμείς προσφερόμεθα το δίχως άλλο) με τα χοτ σώματα για να μας βάλουν και κανονικά στους ρυθμούς.

Αλλά όπως είπε και ο φίλος μου ο Χρίστος: "Όποιος κάηκε από το γιαούρτι φυσάει και το χυλό", το οποίο αρχικά δεν βγάζει νόημα αλλά αν το καλοσκεφτείς είναι βαθιά φιλοσοφημένο.

Τα σχέδια μάλλον αδιευκρίνιστα.

Με φαντάζομαι όμως. Αραγμένος σε κάποια παραλία (της Χαλκιδικής συγκεκριμένα και πιο συγκεκριμένα του δευτέρου ποδιού), κάτω από την μπλε-ανοιχτό-με-μαύρες-βούλες ομπρέλα, το καρπούζι στη θάλασσα, τα βιβλία πεταγμένα σε μια άκρη, ανοιγμένα το πολύ μέχρι την σελίδα 3, την παρέα να τσαλαβουτά στα ρηχά, μοχίτο να πηγαινοέρχονται και μια θεά σερβιτόρα με το σέξυ σορτσάκι να με ρωτά αν θέλω κάτι άλλο.

Μπορεί και αλλιώς δηλαδή. Να καβαλήσω κανά τρένο και μην τον είδατε τον par...alogo. Βόλτες στα Βαλκάνια. Με σάκο, σλιμπλιμπλάγκ (που έλεγε και ένας φίλος μου) και βλέπουμε... Γιατί όπως έλεγε ένας άλλος φίλος μου (γεμίσαμε φίλους): "Όμορφες γυναίκες έχει παντού, αλλά σαν την γυναίκα από τα Βαλκάνια δεν έχει".

Από την άλλη έχω δει και ένα μάτσο συναυλίες. Έχω γεμίσει το calendar με υπενθυμήσεις. Θα γούσταρα να ακούσω λιγάκι Σωκράτη (να δω και πως είναι η Χαλκίδα φίλε Christopher που θα πρέπει να με φιλοξενήσεις αν έρθω :P), κανά Θανάση, λίγο Βασίλη, κανά Αλκίνοο, (Ξέρετε αυτά που γουστάρω δηλαδή).
Τα river party (Άρδα/Νεστόριο) τα αφήσαμε προς στιγμήν μιας και τείνουν προς σκυλοειδές κατεύθυνση που διόλου μου αρέσει ως ιδέα. Πως, γαμώ το στανιό μου, να πας σε river party με μπύρες και ούζα και να ακούς Άννα Βίσση ή Πλούταρχο σε συνδυασμό με τον ήχο των μηχανών [Δεν αντέχεται και μόνο στην ιδέα]. Άσε που αντί για μπύρες πρέπει να πάρεις ουίσκι ή σαμπάνια. Ε δεν λέει...

Από την άλλη έχουμε και το φαινόμενο αποφοίτηση. Ο bear παίρνει πτυχίο!!! Και θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το γιορτάσουμε όλοι μαζί, αι παλαί συμφοιτηταί ταις Πάτρας. Λίγο δύσκολο βέβαια, δεδομένου της εντελώς χύμα κατάστασης των χαρακτήρων μας. Το κορυφαίο ήταν η πρόταση του bear: "Θα πάμε για μπάνιο, θα έρθεις;". [Αφήνω ως υποχρέωση των άλλων να του πουν ότι αυτό λέγεται: "Διακοπές". :) ]
*Υποσημείωση: Πέρα από την πλάκα ένα τεράστιο ευχαριστώ στον bear που επί μία ώρα με βοηθούσε με το Unix για να επαναφέρω τα emails της σχολής, τα οποία μετά από μέγιστη μαλακία μου είχαν χαθεί.

Έχουμε και τα Τσαϊρια!!! Βέβαια. Θα γίνει πανικός πάλι...

Όπως και να `χει φίλοι μου, καλοκαίρι έρχεται σε λίγες βδομάδες και για μένα. Και σπίτι να κάτσω, που λέει ο λόγος, καλά θα περάσω. Οπότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω, παρά...

Καλό καλοκαίρι!!!

3 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

καλά να περάσεις!

par...alogos είπε...

Επίσης!!!
Αν και έχω μπροστά μου 2 βδομάδες ακόμα... :P

lena_zip είπε...

Καλά να περάσεις par...aloge.
Βλέπω έχεις αρκετές επιλογές.
Κι εμένα οι διακοπές μου έρχονται σε 2 βδομάδες και θα διαρκέσουν μόνο μια βδομάδα. Μετά δουλειά!
Καλώς να μας έρθεις.