Τετάρτη, Ιουλίου 08, 2009

Το ποιήμα του χοντρού

Ανέβηκα πάλι στην ζυγαριά σήμερα, βλέπω τα pounds και καθώς τα μετατρέπω σε κιλά χρησιμοποιώντας ακολουθεία Fibonacci που με έμαθε ο αδερφός μου [γιατί σε pounds δεν μπορώ να καταλάβω] με έρχεται στο μυαλό ένα ποιήμα που είχα γράψει παλαιότερα, φοιτητής Πατρών τότε... Σας το ξαναθυμίζω, μαζί με τα σχολιάκια που είχα κάνει τότε...

Θέλω να το μοιραστώ μαζί σας ένα ποιήμα που έγραψα.
Ελπίζω να έχω την κατανόησή σας. Το ποίημα είναι κατά βάσει σουρεαλιστικό και θεωρώ ότι αγγίζει (μη σας πω πιάνει) τα προβλήματα που έχει ένας συγκεκριμένος εύσωμος ανήρ στην κοινωνία τούτη!!!

Καθώς καθόμουν μοναχός
απάνω στα σεντόνια
Ακούστηκε θόρυβος μουντός
Σαν να `τανε μπουλόνια

Σκύβω και βλέπω, τι να δω;
Μα είν` το κρεβάτι τούτο;
Που κείτεται στο έδαφος
Σαν να `τανε μπαούλο.

Έσπασε το κρεβάτι μου
Γαμώ την καταδίκη
Που θα βρω τώρα μάστορα
Που είναι ακόμα Τρίτη;

Το πρόβλημα ήταν χοντρό
Δεν θέλω να το κρύψω
Τόσα κιλά που κουβαλώ
πες μου που να τ' αφήσω;

Το πήρα πια απόφαση
Το σώμα θα γυμνάσω
Θα γίνω κι εγώ ένας Μπραντ Πιτ
Δεν θέλω να μουχλιάσω

Απάνω στον διάδρομο
Δίπλα στην κουνουπιέρα
Τα πάχη μου τα κάλλη μου
Και μια καλή κοπέλα

Κάνω βρε τα χιλιόμετρα
Στο σύνολο δεκατρία
Μα πριν να βγω στην Αχαρνών
Στρίβω Κυπαρισσία

Το γυμναστήριο τέλειωσα
Την δίαιτα αρχίζω
Μπας και χαθούνε τα κιλά
Μήπως κι αδυνατίσω

Τρώω γιαούρτι με ελιές
Και salad να γουστάρω
Και άμα λάχει μάγκα μου
Στρίβω κι ένα τσιγάρο

Πίνω καφέ γεμίζοντας
Την κούπα ζαχαρίνες
Και τρώω μήλα και ελιές
Να φύγουν οι τοξίνες

Χάνω τα πρώτα πέντε μου
Γραμμάρια και γουστάρω
Τρώω λιγάκι παγωτό
Μήπως τα ξαναπάρω

Άτιμο πράμα η δίαιτα
Κι η γυμναστική επίσης
Σου πήζει λένε το μυαλό
Μέχρι που να ψοφήσεις

Σταμάτησα γυμναστική
Πάνε και τα βαράκια
Από εδώ και στο εξής
Μόνο τα μηλαράκια

Οχού κι αυτή η δίαιτα
Καταραμένη να `ναι
Μας έβαλε σ` αυτό το τριπ
Μαζί της να πεινάμε

Αθάνατο είναι το πιοτό
Και το σουβλάκι επίσης
Θερμίδες και ενέργεια
Φουλ να μου το γεμίσεις

Μωρ` δε γαμιέται η δίαιτα
Να `τανε κι άλλη τώρα
Αρχίσαμε απ` την αρχή
Να πίνουμε Κόκα Κόλα

Έτσι λοιπόν αλάνια μου
Μείναμε στο σπιτάκι
Ούτε ένα γυμναστήριο
Ούτε ένα γκομενάκι

Μα σαν θα γένω πλούσιος
Θέλω να αδυνατίσω
Στα Prinou μέσα θα χωθώ
Και άλλος θε να γυρίσω

Θα γίνω finally Μπραντ Πιτ
Και όλοι θα με ζηλεύουν
Με μυς, και με κοιλιακούς
Τι άλλο να προσμένουν;

Φέρε την πίτα την διπλή
Με μπόλικο τζατζίκι
Έτσι για να γουστάρουμε
Αυτό το σταριλίκι

Όλοι χοντροί θα γίνουμε
Γαμώ την κοινωνία
Κι όνειρα σαν τα αποψινό
Θα κάνουμε μανία

5 σχόλια:

Christopher είπε...

"Τρώω γιαούρτι με ελιές
Και salad να γουστάρω
Και άμα λάχει μάγκα μου
Στρίβω κι ένα τσιγάρο"


...η απόλυτη περιγραφή του Bear!!!

par...alogos είπε...

Είναι που εμπνέομαι από προσφιλή μου πρόσωπα!!!
:P

par...alogos είπε...

Για παράδειγμα από εσένα εμπνεύστηκα το:

"Θα γίνω finally Μπραντ Πιτ
Και όλοι θα με ζηλεύουν
Με μυς, και με κοιλιακούς
Τι άλλο να προσμένουν;"

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Επίσης θα μπορούσες να βάλεις σαν τραγούδι επίλογο του Σταρόβα-Για σένα θα φάω τα σάντουιτς όοοοολου του κόσμου-!!!!!!!!!!!
Καλώς σε βρήκα-από άσχετη ανάζητηση στο google,έπεσα πάνω σου και λόγω χιούμορ,ήρθα και αφήνω σχόλιο!
Φιλιά!

par...alogos είπε...

:)
Καλώς ήρθες λοιπόν!!! Ελπίζω να μην έχασα το χιούμορ που είχα πριν μερικά χρόνια...