Κυριακή, Ιουνίου 21, 2009

Some Bostonian photos

Η φωτογραφική μου μπορεί να χάλασε, αλλά έχω το κινητό μου πλέον.

Οπότε πάρτε μια ιδέα (σε χαμηλή ανάλυση) πως είναι η γειτονιά μου στο Μπόστον...

Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχθεί στην εκκλησιά του Χριστού του Επιστήμονα [Church of Christ, Scientist], που είναι δίπλα στο σπίτι μου.


Εδώ βλέπετε την εκκλησία. Φόντο το Prudential (ο ψηλότερος ουρανοξύστης της Βοστόνης) και αν έχετε δει την ταινία "21" [με τον τύπο από το ΜΙΤ που παίζει πόκερ: π.χ. εδώ στο 7:15] θα αντιληφθείτε ότι 2-3 σκηνές έχουν γυριστεί κάπου εδώ...



Εδώ πάλι μπροστά από την πισινούλα...


Και τέλος μια φωτό από ένα δωμάτιο της σχολής που πάω καμιά φορά για διάβασμα...

7 σχόλια:

Ονειροκόριτσο είπε...

Αυτή είναι η γειτονιά σου;
Εντάξει καλή είναι :Ρ

par...alogos είπε...

Αυτή ήταν η γειτονιά μου φέτος.
Συμπαθητική, συμπαθητική...

aparadektos είπε...

Με τέτοια θέα πως είναι δυνατόν να διαβάζεις?
Έχω συγγενείς με εστιατόριο στη Βοστόνη. Αν πεινάσεις πες μου, να σου πω να τους βρεις. Κερασμένα εννοείται!

par...alogos είπε...

:) Η αλήθεια είναι ότι καμιά φορά ξεχνιέσαι με την θέα. Για αυτό μετά πας στο γραφείο που δεν έχει καν παράθυρα :P

Όσο για το εστιατόριο, γιατί όχι. Το e-mail μου το έχεις. Στο Μποστον θα κάτσω καιρό ακόμα. Οπότε λίγο φαγάκι δεν θα ήταν κακή ιδέα...


* Και προς aguaba: Περιμένω και από εσένα συνάδελφε e-mail!!! :D

Ανώνυμος είπε...

Nice view!
Karolou omws den einai...
:P

aguaba είπε...

Θες να φας απο παντού ε; χαχα... Ε ρε πείνες... μην στεναχωριέσαι, για ένα εξάμηνο θα τρως τσάμπα. Σε ποιό email να στο στείλω;

par...alogos είπε...

@Anonymous:
Ε δεν μπορώ να την συγκρίνω με την Karolou Avenue.
5 χρόνια σε αυτήν την οδό έχω δεθεί συναισθηματικά και δεν θα κρίνω αντικειμενικά...

@aguaba:
Να αναμείνεις στο μουσουνου (msn) :P