Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2009

18. Apple vs Άπλα

Ντάξει, ντάξει. Ότι οι Αμερικάνοι είναι ανώμαλοι το ξέραμε. Είμαστε κι εμείς, αλλά κι αυτοί δεν πάνε πίσω.

Που λέτε όταν καλοκαιριάζει στην Ελλάδα, ας πούμε, λες "θα πά να κάνω κανά μπάνιο στο γιαλό να έρθω στα ίσια μου".
Οπότε παίρνεις μαγιό, παίρνεις ομπρέλες, κουβαδάκια, βατραχοπέδηλα, το παράνομο ψαρεντούφεκό σου [για να κάνεις την μόστρα σου στα γκομενάκια που περνάνε top-λες από μπροστά σου μια στο τόσο], δύο ευρώ για να πάρεις λουκουμά, έχεις ήδη πιεί την φραπεδιά σου στο μπαλκόνι ή το Τούμπα λίμπρε (Μαλαματίνα - κόκα κόλα) σου στον κήπο, παίρνεις και το κινητό μπας και χρειαστεί να πάρεις τον γείτονά σου να έρθει να σε ξεκολήσει από την άμμο με το σούπερ ντούπερ...τρακτέρ του, έχεις πάρει την Τετάρτη από την λαϊκή και 2-3 καρπούζια τα οποία θα τα αμολήσεις μέσα στην θάλασσα για να παγώσουν και τραβάς προς την παραλία.

Εδώ στο Αμέρικα, να πούμε αν έρθει το καλοκαίρι τους καρφώνεται στο κεφάλι να πα να κάνουν "Μάζεμα μήλων" ή "Μάζεμα φράουλας". Άμα με το λέγαν δεν θα το πίστευα. Και όμως. Τους αρέσει λέει που σκαρφαλώνουν σαν μαϊμουλια στα δέντρα και μαζεύουν μήλα. Και σκέφτομαι τώρα εγώ από μέσα μου: Αυτούς είναι να τους πάρεις μια μέρα να τους πας για αραίωμα καϊσιών, την επόμενη να τους βάλεις πάνω στο τρακτέρ να τους πας για ράντισμα, μετά για όργωμα και σκάλισμα ένα ένα τα δέντρα με την τσάπα, μετά για πότισμα, να χαλάσει η πομόνα, να τους βάλεις να τρέχουν να την φτιάξουν και να ποτίζουν με καρουλά και στο τέλος να τους βάλεις να μαζέψουν τα καΐσια ΚΑΙ μετά ας έρθουν να μου πουν γιατί δεν βρίσκω διασκεδαστικό να πάω να μαζεύω φράουλες και μήλα καλοκαιριάτικα, κάτω από το Ηλία που ζεματοκοπά!!!

Διότι αγροκαλιεργητής γεννιέσαι [να δες εμένα]...δεν γίνεσαι!!!

4 σχόλια:

etheroploos είπε...

Τους Αμερικάνους πάρτους στα καΐσια εσύ, εγώ θα πάρω τις Αμερικάνες για να μαζέψουν βαμβάκι. Εξυπακούεται ότι θα φορούν μαγιώ κι εγώ θα είμαι πάντα τελευταίος.

par...alogos είπε...

Α!!! Δεν πάει έτσι. Είχα ξεχάσει το μάζεμα μπαμπακιού!!!
Με τις κουμπίνες, ξέχασα ότι ο παλιός παραδοσιακός τρόπος με το χαράρ' μπορεί να είναι τόσο οφέλιμος!!!

Ετσι κι εγώ μέσα είμαι. Εσύ αναλαμβάνεις όταν παένουμε σα κατ' κι εγώ στα γυρίσματα!!!
:P

Ανώνυμος είπε...

mipws einai magkes telika oi amerikanoi , kai oxi malakes ???

epistrofi sti fusi... osi san k mas pou oso paei k apexoume apo otidipote fusiko

par...alogos είπε...

@Anonymous:
Είσαι έτοιμος για Πορταριά είσαι δλδ? Χρειάζομαι παρέα για το χωράφι :P