Πέμπτη, Φεβρουαρίου 05, 2009

You very beautiful

Προσπαθώντας να μάθω τα απαραίτητα Κινέζικα, ώστε αν χρειαστεί να ζήσω ποτέ στην Κίνα να τα καταφέρω, έχω βάλει την Κινέζα και τους άλλους Κινέζους στο γραφείο να μου μαθαίνουν που και που από κανένα Κινέζικο.


Προχθές λοιπόν ζήτησα από την Κινέζα να μου πει πως λέμε: "Είσαι πολύ όμορφη, σήμερα" [Today, you look very beautiful]
Αφού μου είπε ότι το "σήμερα" στο τέλος της πρότασης είναι παρεξηγήσιμο μιας και μπορεί να εννοειθεί ότι τις άλλες μέρες "δεν είναι όμορφη", μου έμαθε σκέτο το: "Είσαι πολύ όμορφη"

"Νι χαλ πιόλιά". Το έκανα και λίγες πρόβες όπου σε όλες η Κινέζα απάντούσε: "Yes I am".
Και είμαστε τώρα εγώ και ο Ερικ με τους Κινέζους και αρχίζουμε να αναλύουμε την πρόταση.
- Τι πάει να πει "Νι"?
- "You"
- Τι πάει να πει "χαλ"?
- "very"
- Τι πάει να πει "πιολια"?
- "Beautiful"

Εγώ: Καλά ρήματα δεν έχετε?
Ερικ: How you say: "You used to be very beautiful"?

:P
Μετά πεθάναμε στα γέλια. Έχω μάθει και άλλα βασικά [από την δική μου οπτική γωνία πάντα] Κινέζικα, αλλά μια άλλη φορά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: