Κυριακή, Φεβρουαρίου 08, 2009

Πλάκα με κάνεις ρε φιλαράκι

Σήμερα είπα να κοιμηθώ λίγο παραπάνω, μιας και ήταν Σάββατο.
Κατά τις 10:30 το πρωί κι ενώ είμαι ξαπλωμένος στο κρεβατάκι μου, ακούω κάποιον να μιλάει έξω από την πόρτα. Σηκώνομαι και βλέπω 3 τύπους, άσχετους μέσα στο σπίτι.
Λέω από μέσα μου: "Φίλοι του συγκάτοικου θα είναι". Κοιτάζω. Πουθενά ο συγκάτοικος.
Τους ρωτάω: "Τι κάνετε ρε παιδιά εδώ;"
Μου λένε: "Βλέπουμε το σπίτι."
Ε λέω κι εγώ από μέσα μου, για να μην τρέχουν, πάει να πει πως νόμιμα είναι εδώ μέσα.
Και πήγα και ξανακοιμήθηκα με τους τύπους να βλέπουν το σπίτι.

Μετά από λίγη ώρα ξαναξύπνησα [κανονικά αυτήν την φορά] και αντιλαμβάνομαι τι έχει γίνει και παθαίνω ένα σοκ.
Μετά κατάλαβα ότι ήταν από τους ιδιοκτήτες και έδειχναν το σπίτι σε πιθανούς ενοικιαστές. Και δεν μιλάμε για τώρα. Για τον Σεπτέμβρη που θα φύγω.

Στη συνέχεια ήρθαν και άλλοι κατά τη διάρκεια της μέρας και δυστυχώς ούτε μια ωραία κοπέλα.


Είχα κάνει και στην Πάτρα κάτι τέτοιο. Χτυπούσε η γιαγιά που είχε το σπίτι να το δείξει κι ξάπλωνα και κοιμόμουν, ενώ οι άλλοι έβλεπαν το σπίτι. Πολιτισμός...

8 σχόλια:

aguaba είπε...

Pou pas??

par...alogos είπε...

Paw se allo spiti...

aguaba είπε...

Xwris pontikia e?

par...alogos είπε...

Oxi re. ME pontikia.
Giati apo auto edw exoun e3afanistei kai den exw na grapsw oute ena post...

aguaba είπε...

Esy pou trelathikes na ta ksefortwtheis!

par...alogos είπε...

Ase ase. Kai x8es brika kai ena videaki apo kati spitia stin odo pou menw kai nostalgisa palies meres:
link

Auta einai spitia... Na xairese na zeis... :P

Christopher είπε...

Οι ιστορίες με τη γιαγιά θα μου μείνουν αξέχαστες. Ειδικά αυτή με το πατζούρι...

par...alogos είπε...

χαχαχαχαχα
Ρε φίλε τι ήταν κι εκείνο... :P