Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2009

Ενας "φύλακας"

- Το νιώθεις κι εσύ;
- Τι πράγμα;
- Ότι μένεις πίσω στην ζωή σου.
- Πως είναι δυνατόν να μείνεις πίσω στη ζωή σου;
- Να κυνηγάς φαντάσματα.
- Τα βλέπεις;
- Όχι. Μόνο τα φαντάζομαι. Μάλλον είναι κι αυτό ένα είδος τρέλας.
- Η λογική απέχει από την τρέλα, ένα βηματάκι φίλε μου.
- Ζηλεύω.
- Ποιoύς.
- Δεν έχει σημασία ποιούς.
- Τι ζηλεύεις.
- Την ζωή τους.
- Γιατί;
- Ευτυχία. Όχι σε όλες τις φάσεις τους. Όχι πάντα. Αλλά υπάρχει, που να πάρει...
- Δεν χαίρεσαι με την ευτυχία των άλλων;
- Ενάς δυστυχισμένος σαν εμένα, πως να χαρεί με την ευτυχία των άλλων;
- ...
- Και το χειρότερο;
- Ποιό;
- Ότι ποτέ δεν με ζήλεψε κανείς...
- Είσαι εγωιστής.
- Είμαι μαλάκας.
- Και μάλάκας. Σταμάτα να σκέφτεσαι τέτοια πράγματα. Όλο και κάτι θα έχεις κάνει που να σε κάνει χαρούμενο.
- Χαρούμενος είμαι συνέχεια. Δόξα στα ναρκωτικά. Δυο τζούρίτσες και...
- Α τελικά είσαι πιο μαλάκας από ότι νόμιζα.
- Έκανα λάθος.
- Φυσικά.
- Δεν εννοώ τις τρύπες στα χέρια μου. Αν και αυτές ένα λάθος είναι.
- Τότε τι λάθος;
- Επιλογές.
- Όλοι κάνουν.
- Εγώ έκανα μόνο τέτοιες.
- Ήξερες τι θα γίνει.
- Όχι. Έτρεχα. Έτρεχα για να φτάσω. Δεν κοίταζα τίποτα άλλο. Ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Κι όταν έφτασα διαπίστωσα ότι δεν ήταν εκεί. Ήταν η αντανακλασή του στο νερό της λίμνης. Έπεσα και πνίγηκα.
- Στους στόχους δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος φίλε μου.
- Τώρα ναι. Τώρα το ξέρω. Αλλά θα μπορούσα να κοιτάζω και λιγάκι αριστερά και δεξιά. Που θα έβλαπτε;
- Και να `σαι εδώ.
- Με χέρια γεμάτα τρύπες από την πρέζα.
- Με κεφάλι γεμάτο τρύπες από ενοχές.
- Ενοχές;
- Για τον εαυτό σου.
- Για τον εαυτό μου.
- Και τώρα;
- Τώρα εσύ. Εσύ θα μου πεις...
- Τώρα...

-ο-


Η συζήτηση μου με τον καριόλι φύλακα άγγελό μου, που δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή φύλακας. Δίπλα από ένα σιχαμερά όμορφο σύννεφο, στους πάνω ουρανούς. Λίγο μετά το αίμα...

2 σχόλια:

k... ok?! είπε...

el pes .. poia drug-related movie eides k se epirease? ...

kanena "Requiem for a Dream" ?

par...alogos είπε...

Την ταινία της ζωής μου...

Παρεπιπτόντως η τελευταία ταινία που είδα ήταν στην Ελλάδα με τίτλο: Το πείραμα [Γερμανική]