Τρίτη, Οκτωβρίου 07, 2008

Το σπίτι μου

Εδώ το σπίτι μου γέρνει. Και δεν το εννοώ μεταφορικά. Κυριολεκτικά.

Εκεί που κάθεσαι στο γραφείο και ανασηκώνεις ελαφρώς τα πόδια σου, η καρέκλα αρχίζει να κυλά προς τα πίσω. Εντάξει τι να κάνεις; Και δίνεις και τα τριπλάσια απ` ότι δίνεις στο Ελλάντα.
Αλλά εγώ βλέπω την θετική οπτική γωνία του γεγονότος.
Πρώτα πρώτα κάνεις γυμναστική. Μπρος πίσω, μπρος πίσω γυμνάζονται τουλάχιστον τα πόδια.
Αλλά το καλύτερο είναι ότι το σπίτι γέρνει προς την κουζίνα. Οπότε τα ποντίκια βαριούνται να ανέβουν ανηφόρα και δεν έρχονται στο δωμάτιο μου. :D
Κι έτσι είμαι πολύ χαρούμενος που το σπίτι γέρνει ελαφρώς. Και όλα τα σπίτια δηλαδή. Αυτός ο βάλτος κάτω από την Βοστόνη μας έσωσε!!!

Εδώ δεν ξέρω κανέναν από την πολυκατοικία. Όχι ότι μένω και πολλές ώρες στο σπίτι για να γνωρίσω, αλλά να, εκεί στην Πάτρα, κατέβαινα κάτω στον πρώτο όροφο έπινα έναν καφέ, έτρωγα κανα μαγειρευτό φαϊ. Η από κάτω μου με προμύθευε ωραιότατες πατάτες, άλλος μου έφερνε κανα γλυκό, κανά κέικ και τα τοιαύτα. Άσε που λέγαμε και καμιά κουβέντα. Είχα εφύβρει και σύστημα επικοινωνίας με τα άλλα μέλη της πολυκατοικίας. Μιλούσαμε μέσω θυροτηλέφωνου [Το ξέρω είμαι καταπληκτικός]. Εντάξει μας άκουγαν και οι από κάτω στον δρόμο, αλλά τουλάχιστον ήταν τσάμπα :)
Εδώ πέρα όλα για κάτι χορεύτριες γειτόννισες ακούω, και μόνο χορεύτριες δεν βλέπω.
Από φαϊ δεν το συζητώ καν. Δεν έχω μαγειρέψει ούτε μία φορά σπίτι (ούτε έξω από το σπίτι έχω μαγειρέψει δηλαδή), ούτε με έχουν φέρει τίποτα.

Επίσης το δωμάτιο μου έχει ένα ωραίο παράθυρο που βλέπει στα απένταντι διαμερίσματα που έμεναν δύο κοπελιές. Από την μέρα που βάλαν κουρτίνες απορώ που χρησιμέυει πλέον αυτό το παράθυρο.

Κατά τα άλλα το δωμάτιο μου είναι φοβερό :)
Μου έρχεται να πηδήξω από την χαρά μου, αλλά φοβάμαι μην βρεθώ στον από κάτω όροφο.

6 σχόλια:

aguaba είπε...

Λογοκρίνεις και τον εαυτό σου τώρα; :P

par...alogos είπε...

Βαρέθηκα να βλέπω την φάτσα μου πάνω πάνω!!!

deninho είπε...

Καλά, έχεις (ή έστω μπορεί να έχεις) χορεύτριες στην πολυκατοικία, και δεν τις έχεις ψάξει; Αίσχος, όνειδος κλπ κλπ

par...alogos είπε...

Εδώ θεωρείται σεξουαλική παρενόχληση... :)

deninho είπε...

wtf? Απαγορεύεται να γνωρίσεις τους γείτονές σου; :S

par...alogos είπε...

Μόνο αν κάνουν το πρώτο βήμα. Αλλιώς κινδυνεύεις να καταλήξεις στο δικαστήριο...
:)
Welcome to reality :P