Τρίτη, Οκτωβρίου 21, 2008

Συ-ζήτηση

- Θα πάμε για φαΐ;
- Έχω να διορθώσω κάποια γραπτά. Σε 1-2 ώρες θα είμαι έτοιμος για φαΐ.

[Μετά από 2,5 ώρες]
- Έλα. Τι έγινε;
- Σκατά. Τελικά είναι πιο πολλά από ότι νόμιζα. Μερικά γράφουν ό,τι να `ναι, άλλα έχουν χάλια γράμματα. Που να βρεις άκρη. Ο χρόνος επεκτάθηκε. Δε θα έρθω για φαΐ.

[Μετά από 2 μέρες]
- Έλα ρε.
- Άσε με. Έτοιμος να σκάσω είμαι. Εκεί που τελείωνα, μαθαίνω ότι έχω διορθώσει λανθασμένα κάποιες ασκήσεις. Και σήμερα σε αυτό θα την βγάλω. Θα πάρω κάτι από έξω για φαΐ. Σήμερα βρήκα ένα γραπτό που τα γράμματα του είναι ίδια με την γραμμική Β. Τα σύγκρινα. Χωρίς πλάκα. Νομίζω ότι ταιριάζουν απόλυτα. Ενδεχομένως οι αρχαίοι να έκαναν Sipser από τότε. Ποιος ξέρει... Σκέφτομαι το σύστημα του ανεμιστήρα. Αλλά δεν μπορώ να ψάχνω ανεμιστήρα τέτοια ώρα. Η κανονική κατανομή πάντως ακούγεται τέλεια.
- Μαλάκα αύριο έρευνα.
- Τι έρευνα ρε μαλάκα; Και τα 2 HW μου πότε θα τα κάνω; Έχουμε και κάτι σεμινάρια και το reading group. Έχω να πάω και στα μαθήματα. ΕΧΑΣΑ και τον Vazirani σήμερα γαμώ την πουτάνα μου. Ευκαιρία ήταν να πάω να τον δω. Όλοι οι άλλοι πήγαν. Μόνο εγώ έτρεχα με το TA-λίκι. Θα μας καταστρέψουν τα κωλόπαιδα [που έλεγε και ο Πανούσης].

- Άσχετο ρε. Γιατί τα καλοριφέρ κάνουν τόσο θόρυβο; Προχθές νόμιζα ότι σκάβουν οι από πάνω με τόση φασαρία.
- Διαστολή και συστολή ρε. Με τον καιρό θα ηρεμήσουν.
- Κοίτα να δεις φίλε μου. Έξω τον έχουμε δαγκώσει. Χθες είχε 4 βαθμούς Κελσίου. Και μπαίνουμε μέσα και έχει βαβούρα.
Μαλάκα να με το θυμηθείς....όπα μαλάκα γιατί τρέμω;;;
- Περνάει το Τ ρε.
- Αϊ ρε και νόμιζα ήταν κανά σεισμός. Σήμερα στο μάθημα προσπαθούσα επί 1.5 ώρα να καταλάβω γιατί τρέμω. Νόμιζα ότι είναι από το ξενύχτι και την κούραση. Μετά ρώτησα μια μαθήτρια μου και μου είπε ότι έτρεμε κι εκείνη, αλλά δεν ξέραμε το λόγο...
- Δεν κάνει εδώ σεισμούς. Αν κάνει θα πέσει όλη η πόλη με 0.5 Ρίχτερ.
- Holy shit!!! Μαλάκα γιατί όπου πάμε οι σερβιτόρες είναι γαμάτες; Και τι να τις πεις; Εδώ πως θέλω την μπριζόλα με ρωτάνε και δεν ξέρω να απαντήσω. Αφού πλέον για να μην με ρωτάνε το λέω κατ` ευθείαν: well-done,fries for side and COKE. Και είμαι καλυμμένος. Μόνο αμα με χαμογελάσουν σκάω και κανά χαμόγελο. Καφέ πάω και παίρνω από εκεί που τον παίρνεις μόνος σου. Και είχα κάνει πρόβα στην Ελλάδα: "Black coffee to go". Άσε αν σου τύχει κανάς Κινέζος ταμίας. Αυτοσχεδιάζεις στις απαντήσεις.
- χαχα
- Πρέπει να βρούμε γυναίκα είτε να μιλάει τα ελληνικά είτε να μην μιλάει τα αγγλικά...
- Πολλά θες.
- Εμ τι λίγα;
- Λαχτάρισα τις Μεσογειακές γυναίκες.
- Πας καλά ρε; Εδώ δεν μου άρεσαν όταν ήμουν στην Μεσόγειο, θα μου αρέσουν εδώ; Ήρθαμε να βρούμε το American Dream και θα λαχταρούμε τα Μεσογειακά; Άσε και ξανά είδα το ξανθομάλλικο γαλαζομάτικο American Dream προχθές πάλι να περνάει.
- Από Παλαιστίνη μεριά;
- Ε κοίτα ιδεολογικά και μόνο, λέω ναι. Εγκρίνω. Ειδικά αν είναι με γαμάτο μάτι η Παλαιστίνια (ξέρεις...), τότε είμαστε σούπερ. Μέσα. Μόνο να θέλει και η Παλαιστίνια ρε μαλάκα. Πάντως σαν το ξανθό δεν έχει ρε φίλε.
- Επιμένω στο μελαχρινό.
- Καλά πάμε τώρα να συνεχίσουμε την δουλεία. Τέλειωσε το διάλειμμα για τις επόμενες 10 μέρες... :(

9 σχόλια:

aguaba είπε...

Μλκ ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν όχι, τι να πω... Κουράγιο!

par...alogos είπε...

Για τα γκομενάκια λες;
Εχεις δίκιο...
Πρέπει να δράσουμε άμεσα!!! :P
:))))

aguaba είπε...

Όχι ρε! Για το πήξιμο λέω! Ελπίζω να το γουστάρετε.....

lucinta είπε...

O συνάδελφος γιατί είναι τόσο χαλαρός?

Τις εργασίες γιατί τις γράφουν με το χέρι?

par...alogos είπε...

@aguaba:
Αλλιώς δεν θα είμασταν εδώ...

@lucinta:
Ο συνάδελφος είναι 3 έτος :) Εχει ξεμπερδέψει με τα μαθήματα... Αλλά μην νομίζεις κανείς δεν είναι χαλαρός. Το post άλλωστε δεν είναι πραγματική συζήτηση... Όλοι τρέχουν συνέχεια. Το καλό είναι ότι το γουστάρουμε αυτό...

Για τους προπτυχιακούς, υποθέτω ότι δεν θα έχουν χρόνο για να κάνουν κάτι τέτοιο. Φαντάσου ότι έχουν κάθε βδομάδα να δώσουν 3-4 Εργασίες. Και αυτό κάθε βδομάδα. Και το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό απ` όσο βλέπω. Αυτά που νομίζουν για εντατικοποίηση στην Ελλάδα, εδώ μάλλον είναι παιχνιδάκι. Τους καταλαβαίνω. Εγώ πάντως δεν έχω χρόνο να γράψω τις ασκήσεις μου ηλεκτρονικά. Τα όρια είναι πολύ σφιχτά και δεν έχεις τόσο χρόνο για σπατάλη...

lena_zip είπε...

Καλό πήξιμο! Αυτό για σένα είναι ευχή!

par...alogos είπε...

Ενα μπεις στον χωρό γουστάρεις πάντως...

lucinta είπε...

Υπομονή dear! Δε γράφω πολλά για να μη σου τρώω δευτερόλεπτα εργασίας :p :))

par...alogos είπε...

Βαριέμαιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!