Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2008

AC / DC

Σήμερα ο συγκάτοικος είναι ενθουσιασμένος!!!
Έρχονται οι AC/DC *στην Βοστώνη τον Νοέμβρη και λέμε να πάμε!!!
Εγώ στην αρχή (μετά την κραυγή χαράς) νόμιζα ότι είχε πιάσει το ποντίκι**


Τώρα που μίλησα για ενθουσιασμό, μετά από πολλά χρόνια [από τότε που το δωμάτιο μου κοσμούσε ο 286 υπολογιστάκος μου***], βρήκαμε το παιχνιδάκι Blues Brothers (αυτό με τα μπαλόνια και τις ομπρέλες) και πορωθήκαμε. Θυμηθήκαμε τα νιάτα μου. Αφού μετά από τόσα χρόνια θυμώμουν ακόμα και τις πίστες!!!

-ο-

* Όνομα που θυμίζει τα προπτυχιακά μας χρόνια στο εργαστήριο του δευτέρου ορόφου!!!

** Το οποίο ποντίκι δεν ξαναεμφανίστηκε.
Είχε εμφανιστεί μιας φορά που είχα αφήσει κάτι πατάτες στο δωμάτιο μου και μου έφαγε λιγάκι την πόρτα. Αλλά τώρα βάλαμε μια συσκευή που παράγει ήχους που το ζαλίζουν (επιστήμη ολόκληρη). Η ανησυχία μου είναι μήπως αυτή η μηχανή λειτουργεί σαν ναρκωτικό στο ποντίκι (τι πάει να πει ζαλίζει;) και μαστουρώσει καμιά μέρα και επιτεθεί στον άμαχο πληθυσμό.

*** Έως ότου πήραμε τον Pentium 266MMX και ο καημένος 286 μου έγινε πειραματόζωο του αδερφού μου που ήθελε ντε και καλά να αποσυνδέσει όλες τις εσωτερικές συσκευές του PC, να δει πως είναι η RAM, κτλ, να τις ξανασυνδέσει και να λειτουργήσει το μηχάνημα. Όλα έγιναν, εκτός από το τελευταίο!!! Δεν ξαναλειτούργησε. Εκτός κι αν  μπλε οθόνη θεωρείται είδος λειτουργίες (ως φωτιστικό ενδεχομένως)

Δεν υπάρχουν σχόλια: