Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007

Den mas paratate

Διαβάζω στις εφημερίδες πρώτο θέμα:

"Βγήκε από το νοσοκομείο ο Χριστόδουλος"

ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ

Το μόνο που μ` έκανε να λυπηθώ είναι ότι έχασε 15 κιλά.
Ποιος ξέρει τώρα που θα γυρίσει, από ποιους θα τα φάει, για να τα ξαναβάλει....


Από την άλλη, έτσι 15 κιλά λεπτότερος, μου θύμισε τις παλιές ζοφερές μέρες. Ναι ντε. Τότε το 1969. Που φωτογραφίζονταν με τους δικτάτορες και μετά πήγαινε για διάβασμα. Ή ανάποδα τα είπε. Πρώτα διάβαζε και μετά πήγαινε και χειροκροτούσε τις ομιλίες του Παπαδόπουλου και του Πατακού; Δεν θυμάμαι... Η είχε πει ότι δεν θυμάται;
Επειδή όμως η φωτογραφία "θυμάται"...


Μωρέ καλά τα λέει ο Πανούσης...

3 σχόλια:

morfeas είπε...

Εγώ πάλι τώρα που έχασε 15 κιλά νομίζω ότι μοιάζει με άνθρωπο. Πιο πριν έμοιαζε με καλοθρεμμένο βόδι(σχώραμε θε μου)

par...alogos είπε...

Ε όχι και να ζητάμε συγχώρηση που αποκαλέσαμε τον Χουντόδουλο, βόδι!!!
Το λιγότερο που θα μπορούσαμε να του πούμε είναι...

morfeas είπε...

που λέγειν ο τρόπος...
άλλωστε έχω σταματήσει να πιστεύω σε θεούς, πόσο μάλλον σε θρησκείες. για τους δαίμονες έχω μια επιφύλαξη ακόμα...