Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

Αγρότη πεινάς;

Αφιερωμένο στον αδερφό μου, ένα τραγούδι παλιό, καλό και αγαπημένο μας!!!
Τελικά μετά από τις σπουδές λέω να γίνουμε αγρότες...
Σκέψου το!!!


Μας κλέψαν τα λιπάσματα


Μου πες μόνο μία μεγάλη επιθυμία να μην αφήσω το χωριό
Και τ` όνειρο της νιότης να γίνω εγώ αγρότης δεν μου `φυγε απ` το μυαλό
Χαράματα ξυπνούσα και παρακαλούσα ο καιρός να `ναι ευνοϊκός
Γιατί αν είχε βρέξει εγώ δεν θα χα τρέξει και θα `μουνα πιο αραχτός
Πάνω στο τσαντίρι, μέσα στο λιοπύρι περίμενα το τέλος της αρχής
Σοδειά να παραδώσω και να ξεχρεώσω το δάνειο της Αγροτικής.

Γέρο
, γέρο, μας κλέψαν τα λιπάσματα

Ζήτησα απ` το κόμμα μια άδεια για πομώνα με `στείλαν στο Γραμματικό
Κουνώντας το κεφάλι μου είπε πέρνα πάλι το θέμα είναι σημαντικό
Πάνω στην οργή μου να κλείσω την πληγή μου γνώρισα μια κοντοχωριανή
Που είχε περιβόλια μα ήταν λίγο δόλια και ο δόλος δεν άργησε να φανεί
Μου μίλησε με νάζι μου λέει δεν πειράζει πρότεινε λύση εγωιστική
Να της δώσω το χωράφι κι όλα να πάνε στράφι για ένα κωλό-δάνειο στην Αγροτική

Γέρο, γέρο, μας κλέψαν τα λιπάσματα

Έλα βρε καημένε, γιατί βρε ευλογημένε δεν δίνεις το παλιάμπελο;
Τι να πω δεν ξέρω εγώ έχω και τον γέρο θα γίνει στο χωριό ρεντίκολο
Κι εκεί καλά και σώνει πριν ρίξω το κανόνι και μπω κάτω από τα σκεπάσματα
Γύρισα όπως-όπως που βρώμαγε ο τόπος δω δίπλα ήταν τα λιπάσματα

Γέρο
, γέρο, μας κλέψαν τα λιπάσματα

22 σχόλια:

aparadektos είπε...

Άπαιχτο το τραγούδι!!! Το ερώτημα είναι ρητορικό βέβαια. Φαντάζομαι ότι αν κάποια στιγμή όλοι οι άνθρωποι πεινάσουν, οι αγρότες είναι οι μόνοι που θα βρούν τρόπο να φάνε. Άσχετα αν τώρα ψωνίζουν λαχανικά από τις λαικές λες και δεν μπορούν να τα καλλιεργήσουν μόνοι τους!

kat. είπε...

δεν ξέρω αν το ερώτημα είναι ρητορικό.. πάντως είναι ερώτημα που επιδέχεται απάντηση!

εγώ προσωπικά που τελείωσα τις σπουδές μου, αναρωτιέμαι πόσο ακόμα θα πρέπει να περιμένων μέχρι να ξενιτευτώ για ένα χωριό, μια πόλη μακριά από την πρωτεύουσα..
είναι το όνειρο μου..

με θέλετε για συνάδελφο;;;

par...alogos είπε...

@aparadektos:
Βασικά θα παράγουμε μόνο καϊσια και ελιές!!! Αν βρούμε χωράφια...

@kat.:
Εγώ δεν έχω πρόβλημα. Να ρωτήσω και τον αδερφό μου (ekanou)...

Θα γίνω αγροκαλιεργητής που λέει και ο bear!!!

Christopher είπε...

Μήτσο, οι γονείς μου είναι στην Αγροτική. Αποφάσισέ το πριν συνταξιοδοτηθούν για να πάρεις κανα καλό δάνειο :P :P :P

Christopher είπε...

Επίσης έχω να σου προτείνω και κάτι άλλο, μην καλλιεργήσεις μόνο καΐσια κι ελιές, φύτεψε κανα μικροαστικό φρούτο που να το τρώει κι ο bear.

par...alogos είπε...

...τι;
Για ένα κωλο-δάνειο στην Αγροτική να πουλήσω το χωράφ`;
Τι θα πουν στο χωριό;
Πως θα κατέβω ξανά στο παζάρ`;

bear είπε...

mporw na pw oti mou aresan ta kaisia... vale tetoia

georgia είπε...

Τι είναι τα καϊσια?? :)

aparadektos είπε...

Τα καϊσια είναι βερίκοκα και συγκεκριμένα ποικιλίας Αφάντου.Τα καόνια τι είναι;

par...alogos είπε...

τα καϊσια είναι μεγάλα βερίκοκα (μπορείς να τα πεις)
Στην χαλκιδική βάζουμε μόνο τέτοια...

just..living!!! είπε...

Χαχαχα

Τι ωραίο τραγουδάκι!!!

Άν και έχει πλάκα,έχει και μια δόση ρεαλισμού..!!!χχχ

Λές να παμε όλοι στα χωριά και να το ρίξουμε στο λίπασμα???

par...alogos είπε...

Εγώ πάντως από χωρίο ξεκίνησα και σε χωρίο θα φτάσω...

chris είπε...

Ώπα τις ελιές άστες. Τις έχω πάρει μονοπόλιο εγώ. Έχω και ύμνο τους "δακοκτόνους" του Μπακιρτζή!!! :)))))

mad2luv είπε...

εγω αγροτισσα θα γινω...τι τα εχω τοσα στρεμματα?ελατε σε μενα να σας στρωσω.....

par...alogos είπε...

@chris:
Δυστυχώς η καταγωγή μου από χαλκιδική με κάνει να ειδικεύομαι στις ελιές και στο δάκο.

Αλλά μπορούμε να συνεργαστούμε...
Χαλκιδικής, Καλαμών, Αμφίσσης,...

@mad2luv:
Στρέμματα; Όχι αγρότισσα...γυναίκα μου πρέπει να γίνεις...

mad2luv είπε...

αμα θες,να σε δω,να σε εγκρινω αν μου κανεις,να κανω και ενα test drive και μετα θα σε παω να δεις και τα στρεμματα...χαχα!!!

par...alogos είπε...

Όπα.
Ανάποδα τα είπες...
Πρώτα να πάμε να δω τα στρέμματα, να δω αν μου κάνουν και όλα τα άλλα βολεύονται...

mad2luv είπε...

ΧΑ!!!!!ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ...ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΟΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ...100 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΓΗΣ...ΜΕ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΜΠΕΛΙΑ...ΑΠΑΠΑ...ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ?ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΡΟΙΚΟΘΗΡΑ?ΠΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

par...alogos είπε...

Όλα για ένα όνειρο...
Να γίνω αγρότης!!!

mad2luv είπε...

τελος παντων,το χεσαμε και σημερα...αν θες παντως,στειλε mail..θυμασαι τη Ρόδη στο "καφε της χαρας"?τη χοντρη που ελεγε"ελα δω αρραβωνιαρ'μ..." και τη ζηταγαν για τα στρεμματα?ενα τετοιο πραμα και γω...χαχαχα!!!!!

ekanou είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ για την αφιέρωση.
Κι εγώ σου αντι-αφιερώνω το "να 'χα σαραντα γίδια σαράντα προβατα, σαράντα προβατα ...", γιατί αμα δεν κάτσει η αγροτιά μπορούμε να το γυρίσουμε στα ζωντανά. Έχουμε και το προβάδισμα ότι παίζεις φλογέρα (ως γνωστόν το δυσκολότερο όλων των οργάνων).

Έχω και τρακτερ, πάμε μια βόλτα.

par...alogos είπε...

Πάλι στα δύσκολα με βάζεις;
Φυσικά και είναι το δυσκολότερο όργανο η φλογέρα...γιατί πρέπει να φιλάς και τα πρόβατα!!!

Θυμάσαι που όταν ήμουν μικρός μου είπες καλύτερα να μην μάθω να οδηγώ γιατί θα θέλει να πηγαίνω με το τρακτέρ στο χωράφι για ράντισμα;
Πάλι καλά που σπουδάζουμε στου διαόλι την μάνα...

Αλλά μιας και είσαι πάνω δεν πας να ποτίσεις τα δέντρα λιγάκι...
Από κάπου πρέπει να αρχίσουμε...
Το πολύ πολύ να μας βγει μπαράκι στο φράγμα...