Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

εξετάσεις

Γυμνάσιο ήμουν και μετά από κάποια χρόνια γαλλικών με αποφάσισαν να πάω να δώσω για το Delf 1 [4 Delf στα γαλλικά είναι ισοδύναμο με 1 Lower].
Τα προφορικά στα Γαλλικά τα δίνεις ως εξής : Μπαίνεις, κάθεσαι σε ένα τραπεζάκι, σου δίνουν το θέμα, το επεξεργάζεσαι για κανα δεκάλεπτο και όταν τελειώσει η εξέταση του προηγούμενου πας εσύ.
Εμένα τώρα η καθηγήτρια μου είχε μάθει λεξιλόγιο για να μιλήσω για πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα της τηλεόρασης, περιβάλλον και τα τοιαύτα. Μπαίνω μέσα και τι μου δίνουν οι κρετίνοι; "Περιγράψτε την οικογένεια σας". Τι να πεις τώρα; Δεν είχα ιδέα από λεξιλόγιο. Οπότε καθόμουν και κοίταζα το ταβάνι. Κάποια στιγμή με φωνάζουν να εξεταστώ.
Απέναντί μου κάθονταν δύο εξετάστριες. "Αϊ καλά", είπα από μέσα μου. "Δεν ξέρω που δεν ξέρω τι να πω θα τα πω και σε δύο, για να έχουν καλύτερη εκτίμηση των πραγμάτων".
Οι μόνες λέξεις που ήξερα στα γαλλικά ήταν: κοντός, ξανθός και sportif.
Οπότε ξεκινάω:
Ο πατέρας μου είναι κοντός, ξανθός και sportif
Η μάνα μου είναι μου είναι κοντή, ξανθιά και sportife
Ο αδερφός μου είναι μου είναι κοντός, ξανθός και sportif.

Και προσοχή το κοντός όχι η λέξη που είναι για ανθρώπους, αλλά το κοντός για παντελόνια.
Είπα και δύο τρεις ακόμα μαλακίες, οπότε οι εξετάστριες πέθαναν στα γέλια.

Τελικά με πέρασαν.

Μετά από κανέναν χρόνο [γρήγοροι οι ρυθμοί μου] αποφάσισα να δώσω Delf 2.
Πάω στα προφορικά, κλασικά κάθομαι και μου δίνουν θέμα για το διαδίκτυο.
Ενθουσιασμός εγώ από μέσα μου που έπεσε θέμα που γνωρίζω και ενώ είμαι έτοιμος να γράψω στο χαρτί για την προετοιμασία μου, πάει και κάθεται ρε παιδιά και αλήθεια σας το λέω ένα γκομενάκι απέναντι μου άλλο πράμα. Και να μου χαμογελάει κιόλας. Και που να συγκεντρωθείς; Οπότε πήγα να με εξετάσουν απροετοίμαστο στα προφορικά.
Πάλι καλά, πέρασα.
Το δυστυχές ήταν ότι τελικά το γκομενάκι έφυγε πριν από εμένα κι όσο κι αν έψαχνα δεν το βρήκα μετά...

Το καλύτερο ήταν σε ένα πτυχίο πληροφορικής που είχαμε έναν επιτηρητή νούμερο (number).
Εκεί που διάβαζε τα ονόματά μας διαβάζει κάπου "Κάλφας Γιώργος".
Σταματάει και μας λέει: "Το ανέκδοτο με τον Κάλφα το ξέρετε;" Και αρχίζει να μας λέει το ανέκδοτο. Ξέρετε εκείνο που λέει: Πάει δεν πάει ο Κάλφας σε γαμ....
Αυτό. Έκανε και άλλα τρελά αλλά τόσα αρκούν.
Δεν είναι να ξαναπάω σε εξέταση. Μεταρέπεται όλη η εξέταση σε show!!!

8 σχόλια:

sofi-k είπε...

Τελικά είσαι ένας showman!!! Πρέπει να το πάρεις χαμπάρι!!!!

par...alogos είπε...

λέω να πηγαίνω στα παιδικά parties, αφού, να διασκεδάζω τα παιδάκια...
:P:P:P
Καλημέρα Σίντυ!!!

Grigsgr είπε...

τουλάχιστον ρε συ το απολαμβάνεις.
καλό είναι αυτό.

par...alogos είπε...

Το κατά δύναμην...

nakupenda είπε...

Χα! Στο listening του lower με βάλανε δίπλα στο παράθυρο κ πάνω που αρχίζει η κασέτα, πετάγεται μια κατσαρίδα (!!!) μπροστά μου με σκοπό να προσγειωθεί στο answer sheet μου!! Τσιρίδες, φωνές, κακό..... show όπως το λες.

par...alogos είπε...

Είσαι κι εγώ, αλλά είμαι κι εσύ!!!!

deninho είπε...

Κι εγώ, όταν δεν ξέρω τι να γράψω, ή όταν τα ξέρω πάρα πολύ καλά (σχεδόν ποτέ :P), κάνω χαβαλέ.. Στις πανελλήνιες το 2005 είχα κάνει πρόβλεψη για τον καιρό (είχε λιακάδα, και είπα ότι θα βρέξει.. και τελικά έβρεξε :D) Και άλλα τέτοια κουλά

par...alogos είπε...

Ω καλά μην σου πω για πανελλαδικές...
Τέτοιο γέλιο που κάναμε στην αίθουσα (πριν αρχίσουμε να γράφουμε το εκάστοτε μάθημα) δεν περιγράφεται...

Ρε χωρίς γέλιο γίνεται... δεν γίνεται...