Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007

Δάκρυ

Ένα δάκρυ έχει κυλήσει στο μάγουλό μου, από την συγκίνηση για την αυριανή μέρα.
Αύριο δίνουμε μάθημα. Αλλά δεν συγκινούμαι για αυτό.
Οι Αριθμοί Μητρώων (Α.Μ.) μας στο έτος μου είναι από 3000 μέχρι 3199, οι ένα χρόνο νεότεροι από 3200 μέχρι 3399 και ούτω καθεξής.
Το μάθημα το δίνουμε προφορικά ανά τρεις.
Ε λοιπόν ο τρίτος που δίνει μαζί μου έχει Α.Μ. 486!!!!
Τριψήφιο!!!
Έχω συγκινηθεί που θα δώσω μαζί με έναν από τους παλιότερους φοιτητές της σχολής...

Εύγε. Ανυπομονώ την αυριανή μέρα!!!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to 3000 me 3199 gia to etos sou einai anakribes.

par...alogos είπε...

Έχεις δίκιο...
βάλε 220 άτομα + μεταγραφές και Κύπριοι!!!
Άρα πάει κάμποσο παραπάνω...

[βέβαια από αυτούς βγάλε τα 2/3 που έφυγαν ή δεν θα πατήσουν ποτέ στην σχολή]

bear είπε...

hmm pote idrithike i sxoli ? exei kamia 20aria xronia ? elpizw na min peftw teleiws e3w - variemai na paw twra na dw ston odigo spoudwn (an leei kati kai aftos).
an einai opws ta lew tha sou rthei kanenas sinomilikos tou nikoletsea avrio. palioseira... kane post avrio na mas peis!

par...alogos είπε...

Φαντάζεσαι.
Και να έρθει να μου πει:
"Συνάδελφε, διάβασες;"

Μου έτυχε ένας προχθές, που νόμιζα ήταν διδακτορικός και έρχεται και μας λέει:
"Ρε παιδιά δύσκολα δεν ήταν μετά το 3 κεφάλαιο;"

χαχαχαχα

Byronas είπε...

Εμφανίστηκε τελικά για να δώσει; :P Πόσο χρονών ήταν;

par...alogos είπε...

Ξενέρωσα...
Τελικά ήταν μεταπτυχιακός από άλλο τμήμα προερχόμενος!!!