Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007

ΟΧΙ στην εξεταστικη!!!

Ένα από τα καλύτερα post που ανέβηκαν στο forum της σχολής. Το όνομα του συναδέλφου δεν το ανακοινώνω για ευνόητους λόγους...
αλλά έχει πολύ γέλιο. Ο τύπος είναι respect!!! Μας τα χώνει άγρια!!!
Κρίμα να το έχω περάσει το μάθημα πέρσι, γμτ!!!

17-7-07 ...8 το πρωι.....31 βαθμοι κελσιου....
τελευταια επαναληψη θεωρια υπολογισμου..
ολα ειναι υπολογισμενα...
στοχος το ευκολο 5 και κατάληξη η κοντινοτερη παραλια..
ωρα 1 το μεσημερι..
αναμονή λοιπον..μεσα στη καυτή αίθουσα με την αποπνικτικη ατμοσφαιρα που βρωμαει ιδρωτα και τσιγάρο. Ακους μόνο κοινοτυπες συζητησεις..
τα προβατα συγκεντρωνονται...κρατανε θεση για τα διαβασμενα φιλαρακια..μη χέσω..σημειωνουν οτι προλαβουν στο έδρανο..τακτοποιούν τα σκονακια ανα κεφαλαιο και τσέπη...παλι μια μαντρα θα κλασουμε..
ωρα 1 ακριβως..
οι λευκες κολλες μοιραστηκαν..
μα κανεις δεν συμπληρωνει στοιχεια..
200 ατομα τις ανεμιζουν λευκες...οι ανόητοι..νομιζουν οτι θα δροσιστουν..
περαστε καλε κοσμε...ετοιμάσαμε τα κάρβουνα...οι διαβασμένοι στην σουβλα παρακαλω..

ΕΙΔΗΣΗ: "Πρωτοφανες φαινόμενο αποχής απο εξεταστική"
600 φοιτητες (οι 100 αιώνιοι) ανέμισαν λευκές κόλλες καθως αποχωρούσαν μαζικά απο το αμφιθέατρο ΒΑ φωνάζοντας:
"ΟΧΙ αλλη Εξεταστικη...καλυτερα αμορφωτοι...παρα θερμόπληκτοι"

..επιστροφή..
τα θεματα πεφτουν στο εδρανο..η πάλη με το ιδρωμένο στυλό ξεκίνησε..
ανα γραμμή κανεις διάλλειμα να φυσηξεις τις παλάμες σου...μπας και σταματησει να κανει παντιλίκια το BIC..
μιση μονάδα απο δω...
μιση απο κει..
οοοοο.....μας πεταξε σκονάκι ο πίσω....αλλη μιση...
...Συρμα..περναει η Ευή...ελάτε να κάνουμε τους ανέμελους όλοι μαζί..
βαρεθηκα..
τι εχω κανει??ηρθε η ωρα να φυγω..??
εχουν περασει 2,5 ώρες ηδη..μα τι αλλο να γράψεις??
ναι αρκουν..
τα λεμε μόρτες...δεν αντεχω αλλο..
κατεβαινεις να αφήσεις την κόλλα..
αφηνεις την κόλλα...
και κοιτάς μια τελευταια το αμφιθέατρο..
ΟΟΟ Παναγιά μου..
αλλοι 200 τουλάχιστον συνεχίζουν να γράφουν..
ειναι δυνατόν?
Μήπως εγώ είμαι τόσο μαλθακός?? ή μήπως όλοι αυτοί είναι σενεγαλέζοι..
Δεν με νοιάζει ρε..
εγω τελείωσα..
παρεδωσα..
ποσα χρωσταω??? 18??
δεν με νοιαζει..
τι έτος ειμαι???δεν μπορεις να μετρησεις πια??
δεν με νοιαζει λεμεεεεε..
ποσους βαθμους εχει εξω???38??
τι εχει το προγραμμα???? διαβασμα???κι αλλο????
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΠΤ

ειστε άρρωστοι όλοι..
κι αν εγω ειμαι τεμπελης......παλι δεν αναιρείται το γεγονός ότι ειστε ανώμαλοι...

ΟΥΣΤ!!!

8 σχόλια:

kat. είπε...

εγώ μαζί σου.. συμφωνώ.. ΟΧΙ στην εξεταστική!!
και εγώ όταν σπούδαζα πάντα έβρισκα κάτι απίστευτους τρόπους και περνούσα τα μαθήματα με χαρακτηριστική ευκολία χωρίς να διαβάζω..
να σου πω όμως κάτι; κάποια στιγμή δεν θα πρέπει να κάτσεις και να διαβάσεις σοβαρά; τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα;..

σκέψου το..

υγ. η αλήθεια είναι οτι βαρέθηκα αφόρητα, γράφοντας αυτό το comment.. δεν έχει να κάνει με εσένα. ότι έχει σχέση με το διάβασμα με κάνει να σιχαίνομαι ακόμα και τον εαυτό μου τον ίδιο..

Χάρης είπε...

Δεν ξέρω αν έγραψε θεωρία υπολογισμού, αλλά ΕΓΡΑΨΕ γενικότερα!!!

bear είπε...

nai, o tipos ta spase! poli kalos stin perigrafi kai se ola tou. kaustikotatos kai ilikrinis :)

par...alogos είπε...

Θα επηρεάστηκε από το σύνθημα που είναι γραμμένο στον τοίχο του ΒΑ!!!

3 parties a day είπε...

Τι τραβάτε κι εσείς οι φοιτητές...:)

morfeas είπε...

Σήμερα είναι μια πολύ καλή μέρα. Ξύπνησα χρωστώντας παραπάνω από τα μισά μαθήματα της σχολής. Θα κοιμηθώ χρωστώντας λιγότερα από τα μισά!! Πέρασα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ!!!!!!

par...alogos είπε...

@Άννα:
Και λίγα λέει...

@morfeas:
Τα μαθηματικά 2 είναι σαν τα Μαθηματικά 1. Άχρηστα!!!
Από γραμμική και μετά αρχίζεις να μπαίνεις στο νόημα...

morfeas είπε...

Άχρηστα ή όχι, στο σβέρκο μου κάθονται. Άσε γιατί έχω πολλά για το σύστημα παιδείας που έχουμε μαζεμένα. Άσε...