Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007

Καήκαμε ρεεεεε

Μόλις έκανα την μέγιστη μαλακία που έχω κάνει ever.
Προσπάθησα να βγάλω ένα λαμπατέρ γιατί δεν άναβε η λάμπα του, έχοντας κλείσει τον γενικό. Αλλά δεν ήταν εκεί το πρόβλημα. Το έβγαλα το λαμπατέρ και μετά άναψα τον γενικό.
Αλλά επειδή τα καλώδια ήταν κολλημένα, αποφάσισα να πάρω το κατσαβίδι (αυτό με το φωτάκι) να δω αν περνάει ρεύμα από τα καλώδια [αν ο διακόπτης ήταν κλειστός].

Αλλά τα καλώδια ήταν τόσο κοντά που το κατσαβίδι ακούμπησε και στα δύο με αποτέλεσμα να γίνει ένα πυροτέχνημα στο σπίτι, με συνέπεια να έχω γκαβωθεί από την λάμψη του σπινθήρα [Το λέω σπινθήρα για ψυχολογικούς λόγους. Έκρηξη έγινε.] και το κατσαβίδι να έχει λιώσει από το ρεύμα.

Μόλις συνειδητοποιώ τι έγινε και έχοντας στο νου ότι είναι Κυριακή σήμερα [όλα κλειστά], τρέχω στην απέναντι πολυκατοικία και φωνάζω έναν ηλεκτρολόγο που ξέρω.

Έρχεται μου τα φτιάχνει (πάλι καλά) και αντί για χρήματα, μιας και είναι γνωστός, μου ζήτησε να πάω αύριο να του φτιάξω το PC.
Πολύ μου άρεσε που δεν πλήρωσα και εκμεταλλεύτηκα την ιδιότητα του πληροφορικού...

Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να μην κάνω μαλακίες με μπρίζες. Αν ήθελα μπρίζες θα πήγαινα στο τμήμα των ηλεκτρολόγων στην τελική...

Αχ και θυμήθηκα τα νιάτα μου. Πρώτο εργαστήριο στη σχολή που έκαψα τον παλμογράφο. Καλά μπορεί να ήταν και καμένος και από πριν, γιατί ο καθηγητής δεν ενοχλήθηκε όταν του το είχα πει, αλλά δεν παύει να ισχύει ότι έβαλα την γείωση στη θέση του Vcc.
Πάντως τα ολοκληρωμένα τα είχα κάψει σίγουρα...

Εύγε par...aloge παιδί μου.
Καλά έκανες και πήρες κατεύθυνση Θεμελιώσεων. Που να μπλέκεις με τις hardwar-ικές μαλακίες!!!

6 σχόλια:

morfeas είπε...

Να σου πω, εσύ φταις που΄έπεσε η τάση στη μισή Πάτρα χθες? Να προσέχεις παιδί μου. Είναι επικίνδυνα πράγματα αυτά!

par...alogos είπε...

Παίζω με την τύχη μου καμία φορά...

morfeas είπε...

και συνήθως κερδίζει αυτή ε?

par...alogos είπε...

Ναι η καριόλα!!!

just..living!!! είπε...

Η τάση στην Πάτρα...τις μισές μέρες η τα΄ση πραγματικά ήταν πολύ χαμηλή..!!!

Όντςω ρισκάρεις πολύ!!!χχχ

par...alogos είπε...

Ε τώρα ξέρετε όμως.
Αν θέλετε να σαμποτάρω την ΔΕΗ απλά πείτε το μου...
I `ll be there for you!!!