Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

Άστρα μην με μαλώνετε

Κάποτε είχαν καλέσει τον Γραμματικάκη σε μια εκπομπή και τον ρώτησαν αν πιστεύει στα ζώδια. Η απάντησε που έδωσε ήταν περίπου αυτή:

"Τα ζώδια έχουν την πλάκα τους, αλλά δεν μπορεί η ζωή σου να βασίζεται σε αυτά: να ξυπνάς και να κυλά η ζωή σου με το πως θα σου πουν τα ζώδια, να ερωτεύεσαι με το τρόπο που θα σου πουν τα ζώδια κτλ κτλ. Ούτως ή άλλως ξέρουμε ότι επιστημονικά η μόνη αλληλεπίδραση μεταξύ πλανητών και ανθρώπων (2 μαζών) είναι η ελκτική και οι διαφορές μεταξύ έλξης σε διαφορετικούς ανθρώπους από έναν πλανήτη είναι μηδαμινές.
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι βλέποντας τα άστρα βλέπουμε το παρελθόν (αν καταστραφεί ένα άστρο που απέχει κάποια εκατομμύρια έτη φωτός μακριά θα το μάθεις μετά από τόσα εκατομμύρια έτη)."
Άρα το να θεωρούμε ότι αυτά επηρεάζουν το τώρα δεν είναι σωστό.
ΙΣΩΣ να επηρέαζαν το τότε...κάποτε...
Για αυτό μην στηρίζετε την ζωή σας σε φανταστικά στοιχειά παρά μόνο στις δυνατότητές σας...

Να κάτι τέτοια έλεγα παλιά και είδατε που κατάντησα!!!

8 σχόλια:

Χάρης είπε...

Μπράβο στον κύριο Γραμματικάκη.Εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί του.Ακούς εκεί να πιστεύουμε στα ζώδια!

[Σημ.Αυτός ο Γραμματικάκης φαίνεται να είναι Κριός με ωροσκόπο στον Καρκίνο.Σίγουρα, σίγουρα. Άσχημη χρονιά θα έχουν οι κριοί φέτος&για του χρόνου έχω ακούσει ότι δε θα πάνε καλά τα πράγματα, ιδίως στα οικονομικά, αλλά και ο αισθηματικός τομέας χάλια...]

par...alogos είπε...

Σίγουρα είναι. Αν δεις και συμπεριφορά δηλαδή. Φωνάζει Κριό!!! Για τον οροσκόπο έχω μια αμφιβολία, ίσως να είχαμε ανάδρομο τον Ερμή και να μην πήγαιναν καλά τα πράγματα...
Θα το ψάξω αύριο στα κρυφά...

mad2luv είπε...

σας βρισκω ελεεινους...χαχα!!!

3 parties a day είπε...

Αν και δεν πιστεύω στα ζώδια, παρ' όλ' αυτά τσαντίζομαι που είμαι Αιγόκερως.

nakupenda είπε...

Μη τσαντίζεσαι, και το δικό μου κέρατα έχει ;)

morfeas είπε...

Όχι ρε 3 parties με ξενέρωσες. Αιγόκερως!!! Είχα μια γκόμενα αιγόκερω. Βλαμένη. Είναι λίγο στραβοί οι αιγόκεροι. Έλα πλάκα σε κάνω. Εσύ είσαι σούπερ!!!Ασε τους άλλους να πάνε να πνιγούν!

Byronas είπε...

Αμ εγώ που είμαι Παρθένος; Ό,τι και να κάνω θα μου μείνει το όνομα :P

par...alogos είπε...

@morfeas && Byronas:
Respect!!!