Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007

Μόνο για άντρες

Αν είσαι γυναίκα σταμάτα να διαβάζεις αυτό το post.
Δεν ευθύνομαι για τις συνέπειες...

Αν πας σε μία που γουστάρεις και της την πέσεις και αυτή σου απαντήσει εκείνο το ηλίθιο: "Σε βλέπω σαν φίλο μου", η σωστή απάντηση που πρέπει να δώσεις είναι:
"Ναι, αλλά εγώ τις φίλες μου της γ@μάω"!!!
Δεν έχει δοκιμαστεί, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν δύο πιθανότητες:
α) Πιθανότητα 10^(+1024): να φας μπουκέτο περιποιημένο και να σταματήσει να σε βλέπει ακόμα και ως φίλο
β) Πιθανότητα 10^(-1024): να την γ@μήσεις.

Αν συμβεί το (α), ατύχησες.
Αλλά αν συμβεί το (β)...

Όλα στη ζωή είναι ένα ρίσκο

3 σχόλια:

par...alogos είπε...

Εδώ περιμένω τα σχόλια των αντρών...
[εννοείται ότι κείμενο είναι κρυμμένο από αδιάκριτα βλέμματα]

Chris είπε...

Μου έχει τύχει μια φορά και απάντησα ότι αφού με βλέπεις σαν φίλο και θέλεις το καλό μου βοήθησέ με να σε ρίξω...

;)

par...alogos είπε...

Κι αυτό καλό...
Άσε που με αυτό αλλάζουν δραματικά οι πιθανότητες επιτυχίας...