Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2007

Δεν

Δεν

27 σχόλια:

Χάρης είπε...

...έκατσαν οι ψηφιακές?

morfeas είπε...

Έλα μωρέ είσαι νέος ακόμα. Ένα μάθημα ήταν. Τι να πούμε κι εμείς? Γεράσαμε στα αμφιθέατρα!

par...alogos είπε...

Το "δεν", δεν είναι για το μάθημα...

morfeas είπε...

Εεε, τότε...?

Χάρης είπε...

...ξανακάνω φυλακή με τον Καπετανάκη?

kat. είπε...

δεν θέλω..
δεν νιώθω..
δεν με θέλει..
δεν δέχομαι..
δεν υπάρχει..
δεν ξέρω..
δεν πάω..
δεν σε αγαπάω..
δεν μου βγαίνει..
δεν διαβάζω..
δεν σου μιλάω..

δεν μπορεί..κάποιο από όλα αυτά, θα πλησίασε την πραγματική απάντηση! ε;

morfeas είπε...

...μας λέει.

γεώργιος-axenbax είπε...

Απλά "δεν" όπως λέμε ζεν και πολλά άλλα...

just..living!!! είπε...

Διακρίνω απαισιοδοξία ή μου φαίνεται..???

Έλα δε θέλω ΔΕΝ...Μόνο... "ΟΛΑ"..!!!

Όλα να τα θέλουμε, όλα να τα προσπαθούμε, σε όλα να χαμογελάμε..!!!

Οκ..???

anisixos είπε...

mi stenaxoriesai more gia ena mathima.paixe to blogopaixnido na xehasteis.
http://anisixos.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html

par...alogos είπε...

@Χάρης:
Η λέξη "Ντούγκλα", προέρχεται από τον Αμερικάνο ηθοποιό Ντάγκλας Φέρμπακς έπαιζε τον Zorro και είχε αυτό το χαρακτηριστικό στριφτό μουστάκι.

Πολλοί τον μιμούνταν τότε και είχαν τέτοιου είδους μουστάκι.
Εμείς οι Έλληνες επειδή είμαστε και αγγλομαθείς λαός (βλέπε εμένα)και επειδή το όνομα του ηθοποιού είναι: "Douglas", είδαμε το "ou" και τι πιο λογικό από να το προφέρουμε "ΟΥ" και ουχί "Α"!!!

@kat.:
τσουκ

@γεώργιος-axenbax:
Όϊ!!! Αυτό που λένε οι Τσυπριοι: "εν"...
π.χ. εν σ`έπαιζαν μούτσο πα στα ρασιά να σε φαν οι μούγιες;

@just..living!!!:
Not sure...

@anisixos:
I `ve seen it. Αν βρω λιγάκι χρόνο θα το κάνω...

[χρωστάω στο birbillaki ακόμα ένα τέτοιο...]

Χάρης είπε...

Oh really καναλας?

par...alogos είπε...

:P
Ελπίζω να μην ισχύει για τα Ελληνικά ονόματα, γιατί τότε όντως λέω το όνομά μου λάθος τόσο καιρό!!!

mad2luv είπε...

....την παλευεις....ποσες μερες ελειψα??5?7?ποσα Post εκανες?αλλη δουλεια δεν εχεις? LOL!!!!

par...alogos είπε...

Άσ`τα να πάνε Μπάνε...

birbrilo είπε...

ΜΗ! :P

par...alogos είπε...

Τώρα με το λες;
Τώρα εν αργά...

birbrilo είπε...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

par...alogos είπε...

Σε λέω πέταξε το πουλί.
Ξέρεις, όταν ειπωθεί αυτό το "δεν", υπάρχει μια ελπίδα.
Αλλά όταν πραγματοποιηθεί αυτό το "δεν", η ελπίδα χάνεται!!!

birbrilo είπε...

Στη Νικολούλη πήγες;

par...alogos είπε...

Μα δεν έχασα κάτι...

birbrilo είπε...

καλά παιδί μου.. δε μου είπες ότι χάθηκε η ελπίδα;

vasilis® είπε...

Και άφησε το πέρασμά του
πέρασμα ζωής θανάτου
στην καρδιά μου σαν σφραγίδα
μία πεθαμένη ελπίδα

par...alogos είπε...

birbilaki, έβαλα if clause!!!
Που σημαίνει ότι πρέπει να δεις αν ικανοποιείται η συνθήκη...

Τι λες τώρα? Αυτό το ποίημα ούτε εγώ δεν το ξέρω...

birbrilo είπε...

Domenica - Τριαντάφυλλο στο στόμα

vasilis® είπε...

Domenica - Μέσα στη βουή του δρόμου

αλλά ναι..

Όνειρο γλυκό και ξένο
και παντοτινά χαμένο
σε κρατώ στο νου μου ακόμα
σαν τριαντάφυλλο στο στόμα

par...alogos είπε...

Να σε πω.
Θα είναι οι Domenica Άρδα φέτος;
Για να προετοιμαστώ ρε παιδάκι μου...
Μη πάω αδιάβαστος.
Μόνο τα άχρηστα ρολόγια ξέρω...