Σάββατο, Ιανουαρίου 13, 2007

1ο Τσουρέκι party 2007

12 Γενάρη 2007
Το 1 τσουρέκι party 2007 είναι γεγονός.

Το πρώτο τηλέφωνο πέφτει από τον Βασίλη, ο οποίος μας ειδοποιεί ότι έρχεται από Σαλόνικα με τσουρέκια Τερκενλή και σκέφτεται σουρπράιζ party στου Χρήστου.
Έντεκα και κάτι: Μετά από συνεννόηση και οι 5 κατευθυνόμαστε στου Χρήστου το σπίτι [χωρίς αυτός να το ξέρει] με δύο νόστιμα τσουρέκια [λευκής και μαύρης σοκολάτας. Photo δεν έχω να δείξω γιατί τα τσακίσαμε και έκλεισε και η camera από μπαταρία :( ].
Χτυπάμε κουδούνι και. . . σουρπράιζ!!!!!!!

Ναι το πρώτο Τσουρέκι party 2007 ήταν γεγονός. Μέσα σε μια αναστάτωση του Χρήστου που δεν μας περίμενε τσακίσαμε τα τσουρέκια, σκάσαμε και είμαστε εδώ με έναν νέο θεσμό που θα κοσμεί από εδώ και πέρα το ιστορικό μας!!!!

7 σχόλια:

K είπε...

Τσουρ-πράιζ !!!

Ανώνυμος είπε...

αντε να καθιερωθεί και σπανακόπιτα-πάρτυ, γλυκό-καρυδάκι-πάρτι κοκ..

Dimitris είπε...

Πωπω!! Αντε δώστε κι άλλες ιδέες!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι, κι άλλες ιδέες αλλά όχι στο σπίτι μου! :P

Christopher

Dimitris είπε...

@Christopher:

Ε που αλλού;
Ετσι κι αλλιώς εσύ δεν θα το ξέρεις!
Θα είναι έκπληξη...

birbrilo είπε...

Μωρέ τι τσουρέκι πάρτυ έχει γίνει εδώ δε λέγεται. Είναι να μην πεις ότι είσαι από Θεσ/νίκη κ όλοι αρχλιζουν τις παραγγελίες. Άσε που έχω αποφασίσει να μην λέω σε κανέναν πότε φέρνω πλέον... μου μένει μόνο το κουτί για να φάω στο τέλος.

Dimitris είπε...

Εγώ ελπίζω ο Βασίλης να μας το λέει και ο Χρήστος να μην ξενοικιάσει το δυάρι!!!
:D