Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

starhidismos

Χαλαρά!!!! Πάρτε την φραπεδιά σας και απολαύστε...
Επιτέλους, ένα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο, γραμμένο μάλλον από Σαλονικιό καρντάσι άποικο της Αμερικής ή από Σαλονικιό φιλόγλωσσο, ο οποίος καταγράφει τους άγραφους νόμους που ξεκίνησαν από την μάνα Σαλονίκη [μισή δική μου μάνα] και διαδόθηκαν σε όοοολη την Ελλάδα.
Ξεκινώντας από την κλασσική φραπεδιά και προχωρώντας στον Ωχαδερφισμό [κοινώς σταρχιδισμό ή πιο λόγια Ζαμανφουτισμό] και δίνοντας όρους που χρησιμοποιούμε καθημερινά στην ζωή μας, δίνει τα χαρακτηριστικά του κλασικού Έλληνα!!!

Η ενδιαφέρουσα συνέχεια του άρθρου εις την αγγλικήν: εδώ

-ο-

Μου θύμισε τα projects που παραδίδουμε στην σχολή. Τα κάνουμε τελευταία στιγμή, αφού πρώτα έχουμε ζητήσει και έχουμε πάρει ένα σωρό παρατάσεις!!!

-ο-

Επίσης μου θύμισε εκείνο το ανεκδοτάκι που λέει:
Ήταν ένας Έλληνας κι ένας Αγγλος και συζητούσαν:
Αγγλος: Πάντως, πιστεύω ότι στο θέμα της δώρησης οργάνων εμείς οι Αγγλοι είμαστε οι πιο ευαισθητοποιημένοι.
Έλληνας: Σώπα, καημένε. Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ πιο μπροστά...
Θέλεις να σου δείξω;
Αγγλος: ( Με απορία ) Δείξε μου...
Έλληνας: ( Γυρνάει και λέει στον άλλο φίλο του Έλληνα φωνάζοντας ):
Μήτσοοοο, δάνεισε μου ρε πενήντα Ευρώ!
Μήτσος: Παρ` τα αρχίδια μου, του λέει αυτός.
Έλληνας: Είδες τι σου έλεγα;

-ο-

Easter Egg

  • Ανοίξτε το Microsoft Word και γράψτε: =rand(1,3)
  • Αν έχετε firefox γράψτε στην γραμμή εντολών: about:mozilla
Αν ξέρετε κανένα άλλο κολπάκι για πείτε...

7 σχόλια:

agelikiz είπε...

loipon sto google grapse:

ΚΑΤΣΙΚΑ

kai des to prwto apotelesma...

Dimitris είπε...

και φυσικά το: ψεύτες

agelikiz είπε...

episis to: ληστές

grX είπε...

Πάντως έψαξα στο google για "βιβλιοπώλης" αλλά τίποτα!

I wasn't feeling lucky!

Dimitris είπε...

χεχε
Μην λες τέτοια και μας κάνει καμιά μήνυση!!! :)

georgia είπε...

++ γουρούνια

Dimitris είπε...

Καθώς επίσης και:

φασίστας