Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

Δημήτρης

Σήμερα γιορτάζω.
Και επειδή είναι σπάνιο το ονοματάκι μου, γιορτάζει και η μισή Ελλάδα.
Η άλλη μισή γιορτάζει του Αγίου Γεωργίου. Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο ο Άγιος Γεώργιος, γιατί είναι πάνω στο άλογο και σκοτώνει το Lacost.
Ενώ εκείνος ο δικός μας ο Αϊ Δημήτρης, εκτός του ότι ήταν άσχημος, δεν έχει ούτε μια καλή πόζα.
Αμφισβητώ ανοιχτά την ημερομηνία θανάτου του. Έτσι θα δέχομαι τα χρόνια πολλά σας κατά την διάρκεια όλου του έτους.
Βασικά το κάνω αυτό γιατί:
1) Λόγω της σπανιότητας του ονόματος μου, όλοι θυμούνται ΟΛΟΥΣ μα όλους τους άλλους Δημήτρηδες εκτός εμού. Έτσι αφήνω ανοιχτό το deadline για τα χρόνια πολλά.
2) Δεν φτάνει που γιορτάζει η μισή Ελλάδα, γιορτάζει και ολόκληρη η Θεσσαλονίκη. Έτσι όλοι νομίζουν ότι γιορτάζουν οι Θεσσαλονικείς και όχι οι Δημήτρηδες. Δικαιολογημένα.
3) Λόγω του ότι το όνομά μας βρίσκεται σε πολλές παραλλαγές, όπως Δημήτρης, Μήτσος, Μίμης, Τάκης κτλ, σας δικαιολογώ να το ξεχάσετε [μέσα σε λογικά χρονικά όρια].

-ο-


Μια ερώτηση:
Γιατί γιορτάζουμε τον θάνατο του εκάστοτε αγίου; Είναι περίεργο.
Αλλά τι τα σκέφτομαι; Έτσι κι αλλιώς κατάντησε [μη σου πω ότι ήταν από την αρχή] κοσμικό γεγονός.
Καμιά θρησκεία χωρίς κοσμικά γεγονότα υπάρχει;

-ο-


Επίσης αντί για δώρο, γίνεται να μου πληρώσετε το νοίκι;

-ο-


Α! Επίσης έχω την εντύπωση ότι ο Άγιος Δημήτριος δεν ήταν και τόσο Χριστιανός. Έδωσε λέει την ευχή του στον Νέστορα [ο οποίος ονομάστηκε επίσης άγιος] να σκοτώσουν ένα άπιστο, ειδωλολάτρη, τον Λυαίο. Και τον σκότωσε.
Βρε τι μου θυμίζει; Βρε τι μου θυμίζει; Αλ Κάιντα; Πόλεμος κατά των απίστων; Κάτσε να ψάξω το επίθετο του "αϊ" Δημήτρη... Αν αρχίζει από "Λα" και τελειώνει σε "ντεν", κάτι δεν πάει καλά!!!

-ο-


Στο internet δεν βρίσκω το επίθετο του "αϊ" Δημήτρη. Κάτι μας κρύβουν...

-ο-


Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν προτιμώ τον Άγιο Γεώργιο που πατά το Lacost, θα προτιμήσω εκείνον τον άλλο. Τον Δαβίδ με την σφεντόνα. Μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια.

Ρε λέτε να πάω να αλλάξω όνομα;

-ο-


Τώρα που είπα να αλλάξω όνομα θυμήθηκα ένα ανεκδοτάκι:

Πάει κάποιος στον Ληξίαρχο και του ζητάει ν΄ αλλάξει το όνομα του .
Ο Ληξίαρχος του λέει :
" Κύριε η αλλαγή ονόματος γίνεται μόνο με εισαγγελική εντολή / άδεια εκτός αν συντρέχουν προφανείς και εύλογοι λόγοι. Τέλος πάντων πείτε μου πώς σας λένε και θα δούμε . "
Ο ανθρωπάκος λέει :
" Ονομάζομαι Γεώργιος Μαλάκας "
Ληξίαρχος :
" Α τότε συντρέχουν προφανείς λόγοι και δεν χρειάζεται δικαστική άδεια . Πείτε μου το νέο όνομα πού θέλετε . "
Ανθρωπάκος :
" Γιάννης " .

-ο-


Άντε βρε χρόνια μας πολλά και καλά!!!

-ο-

Α!!! Μην το ξεχάσω. Μου την σπάει να μου στέλνουν σε sms τα χρόνια πολλά. Αν, λέω αν θέλετε να μου πείτε χρόνια πολλά, πάρτε με τηλέφωνο ή με mail ή με comment στο blog.
Καλύτερα στο blog, για να φαίνεστε πολλοί. Επίσης αν έχετε την καλοσύνη κάντε κανα δυο-τρία σχόλια ο καθένας για να δείχνουμε πιο πολλοί.

A!! Αν πάλι δεν θέλετε να μου πείτε χρόνια πολλά, μην περιμένετε γλυκό!

Α!! Χρόνια καλά και πολλά και σε όλα τα άλλα παιδάκια που τους έδωσαν το όνομα Δημήτρης, Δήμητρα, αν και δεν ήταν δική τους επιλογή.
Αλλά σκεφτείτε το. Δεν λέει να σε βαφτίζουν μόλις έχεις γνώμη για το όνομα σου. Ξεφτίλα να πούμε. 20 χρονών μαντράχαλος μέσα σε κολυμπήθρα.
Άσε που αν γίνεις 20 και γνωρίσεις την εκκλησία του Μασκαριότατου Χουντόδουλου [jimmakos quote], ούτε που θα θες να έχεις σχέση με τέτοια πράγματα...
Καλύτερα anonymous!!!

Α!! Βρε λες να είμαι Βουδιστής; Ε τότε δεν γιορτάζω σήμερα... Εκτός αν σε προηγούμενη ζωή ήμουν κανένας Δημήτρης. Ουφ μπερδεύτηκα... Δεν είμαι Βουδιστής.

Α!! Λες να είμαι Μουσουλμάνος; Δεν πρέπει να έχουν τέτοια ονόματα εκεί...

Α!! Τώρα που το σκέφτομαι...

Α!! Μάλλον άθεος είμαι. Συμφέρει από κάθε άποψη. ;)

Α!! Άντε βρε, και του χρόνου...

27 σχόλια:

βαγγέλης είπε...

Δεν είναι άι Δημήτρης, είναι Αλ Ντημήτρ. Γι'αυτό δεν το βρήκες το επίθετο.

Αντε ρε, χρόνια πολλά (και μέσω blog) και 'οτι επιθυμείς - για να πρωτοτυπήσω.

georgia είπε...

Οοps έπρεπε να το είχα διαβάσει νωρίτερα :)

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!

KLIF. είπε...

ela tzimi,xponia polla!ante k me mia kalh kopela!(theia soula!)afou den thes sms sou stelnw comment k tha se paroume meta thl.A!eskise xthes o theios!mono pou o allos den ton afhne na milhsei!Anyway k pali xponia pollaaaaaaa!!!! KLIFOPOULOU FAMILY K ESPECIALLY GOGO

vag είπε...

ξαδερφε Χρονια πολλα ρε! να χαιρεσαι το ονομα σου και τη γιορτη σου οσο και αν... απ'οτι φαινεται δεν πολυγουσταρεις τον Αγιο σου!
Να ξερεις η Περαια σε διαβαζει ανελλιπως! Συνεχισε ετσι!
Ευχες και απο τα υπολοιπα μελη της οικογενειας! ...τις οποιες συντομα θα ακουσεις και τηλεφωνικως :)

Magenaa είπε...

Πολύχρωμος..! :)

Dimitris είπε...

@Magenaa:
Αν και δεν την κατάλαβα την ευχή είναι αρκετά ενδιαφέρουσα... ;)

thx to everybody!!!

γ. σφ. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ. 26.10.2010

Dimitris είπε...

χαχα
Σωστό!!!
Για τα επόμενα 4 χρόνια δεν υποσχόμαστε τίποτα...

[το περίμενα το πολιτικό σχόλιο, χεχε]

Vagos Sf. είπε...

Χρόνια πολλά ρε Μήτσο... Να σε χαιρόμαστε...!!!

birbrilo είπε...

ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ Κ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟΣ θα συμπληρώσω!! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς και τούμπα - λιν!

Σήμερα είμαι μια περήφανη νονά, γιατί γιορτάζει και το διαόλι το βαφτιστήρι μου!!

Dimitris είπε...

Merci beaucoup!!!

[Να το και το Γαλλικό]

3 parties a day είπε...

Χρόνια

3 parties a day είπε...

πολλά

3 parties a day είπε...

κι

3 parties a day είπε...

ευτυχισμένα!

grX είπε...

Αντε ρε Μίμη, Τζίμη, Μίτσο, Τάκη, Χρόνια σου πολλά και στο blog. Πολύχρωμος, αφού σου άρεσε, true color να σε δώ κάποια μέρα...

Α, και συγγνωμη για το SMS, βλέπεις... δεν ήξερα.

BTW εύχομαι να πρόλαβα το deadline, άλλωστε μέχρι και σήμερα γιορτάζει η θεσσαλονίκη!

-Γρηγόρης-
(τέως ανώνυμος)

Dimitris είπε...

@3 parties a day:
;)
Thx a lot.
Βιέννη ε;

@grX:
Αν είσαι σε αυτούς που απάντησα είσαι ΟΚ!!!
Το deadline πήρε παράταση...

Dimitris είπε...

Και αφού δεν καταλαβαίνει ότι γιορτάζω, μη θέλοντας να του στερήσω την "χαρά" να μου ευχηθεί του λέω:
- Έλα. Ξέρεις τι είναι σήμερα;
- Όχι. Τι;
- Δεν ξέρεις τι είναι σήμερα;
- Τι; Βγήκε καινούργιο επεισόδιο "Στο παρα πέντε";
- ... Καλά ασ` το, δεν πειράζει!!!

sorry_girl είπε...

Χρόνια πολλάααααααα μικρό μου!
Ό,τι επιθυμείς να σου 'ρθει τώρα όμως λέμε!
Χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση!
Χρόνια καλά λοιπόν και πολλά φιλιά!
ματς μουτς!

Dimitris είπε...

Ευχαριστώ!!!
Είπαμε, το deadline πήρε παράταση...

xenia είπε...

Χρόνια Πολλά μικρέ Δαβίδ!!!

Ξ.

xenia είπε...

...ε...???!!! Συγγνώμη, τωρινέ Δημήτρη ήθελα να πω!!!

.
.
.
Ξ.

xenia είπε...

..."Φαίνομαι πολλοί" ;;;

Ξ.

xenia είπε...

Τώρα μήπως "φαίνομαι πιό πολλοί";;;

Πολύχρονος!
Ξένια.

xenia είπε...

Α! Και φυσικά, καλό μήνα

:-)
Ξ.

Ανώνυμος είπε...

To blog ζει στιγμές θριάμβου, το Παρίσι εκπέμπει ΣΟΣ, και η Παραλλαγή έχει σχιστεί!

ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ;

grX

Dimitris είπε...

@xenia:
Merci Ξένια, και welcome!!!

Και ναι τώρα επιτέλους φαινόμαστε [και γινόμαστε] πολλοί!!!

@grXter:
Είχα την εντύπωση ότι οι ιστοριούλες μου δεν είχαν πέραση στο home.
Πάντως κάτι θα γίνει...