Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006

κ πολιτε κ ενικαζετε

Χτυπά το κουδούνι το πρωί.
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω την σπιτονοικοκυρά μαζί κάμποσους από πίσω.
Μου λέει: "Μπορούν να μπουν να δουν το διαμέρισμά σου;"
Λέω: "Με διώχνεται; Πόσα νοίκια χρωστάω;"
Μετά θυμήθηκα ότι μόλις πριν 5 μέρες τα πλήρωσα...
"Όχι" μου λέει "θέλουν να δούν την επίπλωση για να νοικιάσουν το από κάτω διαμέρισμα που είναι ίδιο με το δικό σου"
Συνολικά ήρθαν 4 - 5 [εκ των οποίων οι 3 κοπέλες!!!] που ήθελαν να δουν το διαμέρισμά μου.
Άκου ζήτηση.
Εχει αρχίσει να γίνεται πανικός.
Είδα χθες 2 πολύ ωραίες εικόνες δίπλα δίπλα και πήγα και τις φωτογράφισα.
Απολαύστε:

1) Την ανακοίνωση του μπαρμπέρη απέναντι, όσο αναφορά τις καλοκαιρινές διακοπές και το πότε θα γυρίσει:


2) Χωρίς σχόλια:
(κάντε κλικ πάνω στην φωτό για να την δείτε πιο μεγάλη)

8 σχόλια:

georgia είπε...

Και μετά υποστηρίζουμε ότι δε χρειάζεται να επιβληθεί το όριο του 10 για εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ :)

Dimitris είπε...

@georgia:
Ποιός σου είπε ότι ο/η κύριος/κυρία που έχει την "καρσονιερα" που "κ πολιτε" στην "φερεου" έχει περάσει στο πανεπιστήμιο;
Καλώς ήρθες πάλι στον σχολιασμό των posts...

georgia είπε...

Σκοπός μου δεν είναι να προσβάλω το άτομο που έγραψε την αγγελία, αλλά τη γενικότερη κατάσταση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες (σα συνέχεια κ του προηγούμενου post). Μπορεί ο/η κύριος/κυρία να είναι κάποιος/α ηλικιωμένος/η, που όντως δεν είχε την ευκαιρία, λόγω συνθηκών, να μάθει πέντε πράγματα περισσότερα...Έτσι, όμως, όπως είναι τα πράγματα σήμερα, είσαι σίγουρος ότι το εγγόνι τους θα το έγραφε πιο σωστά?

Dimitris είπε...

@georgia:
Αυτά τα βασικά τα μαθαίνεις στο δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο...[υποχρεωτικά πρέπει να πας πλέον]
Νομίζω ότι προφανώς από το 1940 έχει μειωθεί αισθητά ο αναλφαβητισμός.

“Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα
όλων... Τα κράτη είναι υποχρεωμένα
να την εξασφαλίζουν στον πληθυσμό
τους χωρίς διακρίσεις”.

(Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου)

georgia είπε...

Υποχρεωτικά πρέπει να πας...Το κακό είναι ότι και οι δάσκαλοι "υποχρεωτικά" θα σε περνούν απ'τη μία τάξη στην άλλη, "υποχρεωτικά" θα μπεις στο Πανεπιστήμιο, γιατί όλοι "πρέπει" να γίνουν επιστήμονες σύμφωνα με τα νεοελληνικά δεδομένα...

Αλήθεια, πόσοι μαθητές μένουν στην ίδια τάξη κάθε χρόνο και πόσοι θα έπρεπε να μείνουν? Πόσοι περνούν στο Πανεπιστήμιο με 4 (τόσο δεν ήταν πέρσυ η βάση στη Γερμανική Φιλολογία - ΑΕΙ)? Και πόσο πρέπει να προσπαθήσεις για να βγάλεις 4? Γιατί περί προσπάθειας πρόκειται... Ένα άτομο που βγάζει 4 σημαίνει, κατά μεγάλη πιθανότητα, ότι δεν μπορεί να εκφραστεί εύκολα προφορικά ή γραπτά, ότι δεν έχει στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών και λογικής, που του χρειάζονται, ότι κυριολεκτικά δεν έχει ανοίξει βιβλίο...Γιατί το άτομο αυτό να γίνει φιλόλογος και να πάει να διδάξει αργότερα παιδιά διαιωνίζοντας την κατάσταση? Γιατί να μην ασχοληθεί με κάποιον άλλο τομέα, να μάθει κάτι πρακτικό, κάτι στο οποίο θα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει?

Για το λόγο αυτό διαφωνώ με τη θέση σου στο προηγούμενο post. Το όριο του 10, έστω του 9, που λένε πως θα ισχύει από του χρόνου πρέπει να εφαρμοσθεί. Το αν είναι ώριμο το εκπαιδευτικό σύστημα να το δεχτεί και το κατά πόσο χρειάζονται αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες αλλά και στη νοοτροπία μας, ώστε η εφαρμογή του να έχει νόημα, είναι βέβαια θέματα, που επιδέχονται τεράστια συζήτηση...

Dimitris είπε...

Η κοινωνία μας δεν είναι ένα ολοκληρωτικό σύστημα.
Αποφάσεις που πάρθηκαν μέσα σε μία νύχτα λογικό είναι να μην ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις.

Δίνω παράδειγμα της σχετικότητας.
Στο πανεπιστήμιο όταν γράφεις 3 και όλοι οι φοιτητές έγραψαν 6, τότε ο καθηγητής κάνει το 3 -> 5 και το 6 -> 8. Λογικό είναι.
Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος γράφει κατω από την βάση στις πανελλαδικές είναι πιο περίπλοκο θέμα. Αλλά ακόμα πιο περίπλκο είναι η ανάλυση αυτού. Γιατί έγραψε κα΄τω από την βάση; Τι σημαίνει αυτό;

- Μπορεί τα θέματα να ήταν δύσκολα [για αυτό άλλοστε οι βάσεις κυμαίνονται σε διαφορετικά επίπεδα κάθε χρόνο].
Τι σημαίνει έγραψα κάτω από την βάση;
Αν σου βάλω όλα τα θέματα να είναι γελοία τότε δεν θα γράψουν [σχεδόν] όλοι πάνω από 10;

- Ακόμα και να μην ισχύει αυτό.
Αν κάποιος έγραψε καλά στα Γερμανικά και την έκθεση και χάλια στα μαθηματικά και στα λοιπά, δεν δικαιούται να σπουδάσει Γερμανική φιλολογία;
[Και εδώ να ξεχωρίσουμε τις βασικές γνωσεις που πρέπει να παίρνεις απο το Λύκειο. Αυτές είναι αυτονόητο ότι πρέπει να δίνονται. Αν ο οποιοσδήποτε δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις να παραμένει στο ίδιο επίπεδο.]

Η πρόταση μου είναι το πανεπιστήμιο να έχει άμεση με τους εισαχθέους. Να έχει και αυτό λόγο στην είσοδο των εισαχθέων...
Μπορώ εγώ ως μαθηματικό τμήμα να μην θέλω να εισάγω μαθητές που έγραψαν καλά στην Ιστορία και έτσι ανέβασαν τα μόρια τους π.χ.

Με αξιοκρατία φυσικά. Κανένας δεν είπε τα πανεπιστήμια να γίνουν ξέφραγγο αμπέλι!!!

Η τακτική που εφαρμόστηκε [βάση του 10] έχει, σύμφωνα με έρευνα, ως αποτελεσμα το 60% των αποτυχόντων να κατευθυνθούν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια, ΙΕΚ και κολέγια...
Και άλλα πάρα πολλά που αφορούν τις σχολες, τις πόλεις κτλ κτλ

Ακρατος νεοφιλελευθερισμός δηλαδή...

*επειδή υπάρχουν πολλές συνέπειες στο σύστημα αυτό θα μπορούσα να γράψω ένα άρθρο πάνω στο ζήτημα και να συζητάμε πανω σε συγκεκριμένα θέματα, γιατί γράφοντας χωρίς κάποια βάση συζήτησης δεν βγάζουμε άκρη...

sorry_girl είπε...

Αχ αυτή η Πάτρα με τα ενοικιαστήρια..3 ζευγάρια παπούτσια έλιωσα η έρμη..

Dimitris είπε...

@sorry_girl:
Welcome.
Περιμένουμε photos από το ταξιδάκι!!!