Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

Είχε (παν)σέληνο...

Πεθαίνουν δύο Σαλονικείς και πηγαίνουν στον παράδεισο.
Καθώς περιπλανιούνται στο μαγευτικό τοπίο του παραδείσου, πετιέται ο ένας και λέει στον άλλο:
- Ωραία είναι εδώ, αλλά σαν την Χαλκιδική…


Επέστρεψα λοιπόν από τις διακοπές μου!!!
Μία ημέρα πριν την πανσέληνο βέβαια, που παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια την βλέπω στην Χαλκιδική, αλλά τι να κάνεις που τέτοια είναι η κοινωνία.
Φέτος πολύς κόσμος ρε παιδιά στην Χαλκιδική. Από το Σάββατο πρωί το κάμπινγκ που έμενα ήταν πλήρες. Χαμός.
Αλλά παρά τον κόσμο, περάσαμε καλά [πολλά καλά, που λεν και οι Τσίπριοι] και ήσυχα. Βέβαια τις δύο Παρασκευές που ήμουν εκεί υπήρχαν και τα happenings στο κάμπινγκ. Τη μια με τον Βαγγέλη Γερμανό να μας τραγουδάει «δυο-δυο στην μπανιέρα δυο-δυο» και εμείς αραχτοί στις ξαπλώστρες της παραλίας με τις μπυρίτσες μας και τις βότκες μας [τεκίλα γιοκ ;)], και την άλλη με 100% stand up comedy με τον Μπεμπέκο [εμένα αυτός μου άρεσε] να μας ξελιγώνει στα γέλια.
Καλά ήταν αλλά λίγο!!!
Anyway...
Ανέπτυξα και τις ικανότητές μου στο πινκ – πονκ [έπαιζα γύρω στις 2 ώρες κάθε μέρα και προκαλώ τον καθένα, χε χε], αλλά και τις ικανότητές μου στην ορειβασία [αν δείτε που πήγα θα εκπλαγείτε].
Και δεν είναι και κακό να πω ότι πήγα και για ψάρεμα. Με μπετονιά δεν είχα ξαναψαρέψει, αλλά με την πρώτη φορά έβγαλα ψάρι. Και μπορείτε να το δείτε στην παρακάτω εικόνα. Εγώ και το ψάρι:

Εγώ είμαι αυτός με το καπέλο [με αδικεί η φωτογραφία η οποία είναι και θολή] και το άλλο είναι το ψάρι.
Σας το λέω γιατί μπορεί να μας μπερδέψετε λόγω μεγέθους.
Καλά, καλά μπορεί το ψάρι να μην είναι τόσο μεγάλο, αλλά με λίγο photoshop όλα γίνονται πλέον…

Να χορέψω, δεν χόρεψα. Μόνο όταν έβαζε στο beach bar Σακίρα και εκείνο το “Thelo na gamisw negra”.

Αυτό που έχω να προσθέσω είναι ότι βγάλαμε και τραγουδάκι, του οποίου εμπνευστής ομολογώ ότι δεν είμαι εγώ. Οι στίχοι πάνε κάπως έτσι:
Μια βραδιά στο Καλαμίτσι
ηθελα λίγο πίτσι πίτσι
και γνώρισα μια γκόμενα σκατά...



Από εδώ και κάτω πρέπει να είστε άνω των 18.

Επέστρεψα στο σπίτι μου και έλειπε ο σκύλος μου. Έχει 3 μέρες να φανεί.
Άρα κάποιος φούστης είτε τον δηλητηρίασε είτε τον πάτησε με το αμάξι.
Αν ισχύει ένα από αυτά και βρω αυτόν τον φούστη θα τον πηδήξω [λαϊκιστεί θα τον γαμήσω]
Από εδώ και κάτω διαβάζετε και γράφετε χωρίς φραγμό.

Τώρα για παραπάνω ιστορίες στην Χαλκιδική σιγά σιγά θα έρθουν στην επιφάνεια!
Άντε πείτε και εσείς τίποτα γιατί λιώσαμε…

4 σχόλια:

sorry_girl είπε...

Αχαχα η φωτό είναι εκπληκτική!
Για το τελευταίο που λες, αν όντως έγινε έτσι αυτόν που το έκανε θα ήταν σκόπιμο να τον λιθοβολίσουν.
Καλημέρα!

Dimitris είπε...

@sorry_girl:
Καλημέρα...
Που να δεις και τις άλλες φωτογραφίες!!!
Θαύμα...[λέμε τώρα...]

γ. σφ. είπε...

Αυτές που εγώ μετά τα μεσάνυχτα τις έβλεπα δίμετρες ήταν σε άλλο κάμπιγκ? Περίεργο?
Το πρόβλημα είναι οτι ακόμα και σήμερα αγνοείται ο κυρ Φάν(η)ς.

Dimitris είπε...

Ωχ, έβλεπα και εγώ κάτι δίμετρες...!!!

Κυρ Φαν!!!!!!
Λες να έφυγε με τις δίμετρες?